Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voihan sen vaihtaa, mutta mieti onko se tarpeellista ? On ohjelmalla väliä, ei niitä muuten tehtäis jos sais tuloksia aikaan tekemällä mitä huvittaa, ja jos haluat vahvat vatsalihakset ni kannattaa tehä vatsalihaksia.Haittaako se treenaamistavan vaihto tuloksia tai jotain muuta, jos vaihtaisin esim nyt tohon elaksin 2-jakoseen kun oon vajaa kuukauden ajan tehny yhdellä toisella ohjelmalla? Ja onko sillä ohjelmalla niinkään väliä, tai sillä että voiko esim lihaksia reenata ihan vaan vapaasti että jonain päivänä esim. Hartiat ja selät ja jonain toisena taas hartiat ja rinnat jne?
Onko vatsalihasten treenaaminen aloittelevalla salillakäyjällä välttämättömän tärkeä asia?
Haittaako se treenaamistavan vaihto tuloksia tai jotain muuta, jos vaihtaisin esim nyt tohon elaksin 2-jakoseen kun oon vajaa kuukauden ajan tehny yhdellä toisella ohjelmalla? Ja onko sillä ohjelmalla niinkään väliä, tai sillä että voiko esim lihaksia reenata ihan vaan vapaasti että jonain päivänä esim. Hartiat ja selät ja jonain toisena taas hartiat ja rinnat jne?
Onko vatsalihasten treenaaminen aloittelevalla salillakäyjällä välttämättömän tärkeä asia?
http://en.wikipedia.org/wiki/Delayed_onset_muscle_sorenessKuinka kauan DOMS voi kestää? Sunnuntaina treenattu pohkeet ja ovat edelleen niin kipeät, ettei mitään järkeä. Sattuu niin paljon ettei oikein pysty venyttelemään, hieromisesta puhumattakaan. Auttaako kylmähoito? Treenasin siis pohkeet 5x15 varpaille nousulla lankun päälle, käsipaino kädessä, ja vedin niin hapoille kuin pystyin. Enpä ole vastaavaa lihaskipua kokenut ikinä.
Onko Miken 2x6 penkkiohjelmaa mahdollista soveltaa 1-jakoiseen treeniohjelmaan ?

mitä meinaa "aina"?
Jos saat pidettyä treenaamisen progressiivisena niin miksipä ei.Onko liika vaihtelu pahasta jos vaihtelen eri viikkoina pyramidin, pudotussarjan tai perus 3x10 välillä.
Eli teen esim tänään prässin 3x10, ensi viikolla pudotussarjana ja sitä seuraavalla pyramidina.
Treenaan ny 4 jakoisella ja tälläinen vain käväisi mielessä. Nyt olen tehnyt 3x10:ä 2vk jota ennen tein 4vk 3x6-8. Ajattelin onko tuollaisesta viikon välein vaihtelusta haittaa. Ainakin mieltä se piristäisi.
En keksinyt muutakaan paikkaa kysymykselleni, niin kysympä täällä.
Mikähän siinä on kun aina jalkatreenin jälkeen on vasemman jalan penikka niin saatanan kipeänä, että pelottaa aina uskaltaako kyykätä ensiviikolla. Vasemman jalan sääreen/pohkeeseen siis sattuu aivan helvetisti. Kyykkään ilman kenkiä ja mielestäni tekniikka on hyvä. Kantapäät eivät nouse vaikka kyykkäänkin perse lattiaan.
Auttaakohan joku hieronta tai venyttely penikoihin? Vai onko lepo ainut hoito
Niin pitkään kun muistaa, miesmuistiin
Onko liika vaihtelu pahasta jos vaihtelen eri viikkoina pyramidin, pudotussarjan tai perus 3x10 välillä.
Eli teen esim tänään prässin 3x10, ensi viikolla pudotussarjana ja sitä seuraavalla pyramidina.
Treenaan ny 4 jakoisella ja tälläinen vain käväisi mielessä. Nyt olen tehnyt 3x10:ä 2vk jota ennen tein 4vk 3x6-8. Ajattelin onko tuollaisesta viikon välein vaihtelusta haittaa. Ainakin mieltä se piristäisi.
Eikö penikka ole parantunut vai etkö ol antanut sen parantua? Jossain tapauksissa joissa penikat ovat olleet pitkään ne tarvitsevat leikkaushoitoa, korjatkaa jos olen väärässä. Hierontaa ja lepoa ensiavuksi.