Onko kreatiinista minkälaista hyötyä lihasten kasvatuksessa, lisääkö fläsää ja voiko tällanen 15 kesänen junnu käyttää kreaa?![]()
on, ei, voi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kreatiinista minkälaista hyötyä lihasten kasvatuksessa, lisääkö fläsää ja voiko tällanen 15 kesänen junnu käyttää kreaa?![]()
En yksinkertaisesti pääse yhtään alas, ellei jalat ole todella haarallaan.
Tämän pystyn toki korjaamaan korokkeella kantapäiden alla, mutta ihmettelen vain miten ihmiset pystyvät kyykkäämään selkä suorana kantapäät maassa perse lattiassa ja selkä täysin suorana. Itse saan hädintuskin reisiäni taittumaan 15 astetta ilman, että jalat menevät täysin lukkoon ja alemmaksi jatkaessani olen selälläni, jos suorana yritän pysyä.
Tekeekö muuten moni vinopenkkiä kässäreillä niin, että kun painot lasketaan alas niin painot käännetään samaan suuntaan vartalon kanssa? Eikä niin että painot lasketaan samassa asennossa alas ja nostetaan ylös. Salilla vaan näkee aika paljon tehtävän ko liikettä juuri tuolla toisella mainitsemallani tavalla, mutta olen kuullut että se voi tehdä hallaa olkapäille? Pitäneekö paikkansa?
Anteeksi mutuiluni, mutta sanoisin kyllä, että ei siitä mitään haittaa olkapäille pitäisi olla. En ymmärrä miksi terve ja toimiva olkanivel ei kestäisi tuollasta kääntöä. Ei ole Arnold pressikään vahingoittanut minua vaikka siinä tuo sama kääntöliike tehdään.
Oma kysymykseni koskisi kyykkäämistä.
Eli olen nyt alkanut kiinnittämään treenaamisessa enemmän painoa jalkoihin, kun tuntuu ettei tule rasitettua tarpeeksi.
Olen pyrkinyt kehittämään etukyykkytekniikkaani, mutta olen huomannut kropassani ongelman: En yksinkertaisesti pääse yhtään alas, ellei jalat ole todella haarallaan.
Tämän pystyn toki korjaamaan korokkeella kantapäiden alla, mutta ihmettelen vain miten ihmiset pystyvät kyykkäämään selkä suorana kantapäät maassa perse lattiassa ja selkä täysin suorana. Itse saan hädintuskin reisiäni taittumaan 15 astetta ilman, että jalat menevät täysin lukkoon ja alemmaksi jatkaessani olen selälläni, jos suorana yritän pysyä.
Onko tämä vain joku outo fysikaalinen poikkeavuus vai harjaantuuko tämä "virhe" pois treenaamisen myötä? koska en ikinä ole pystynyt tekemään "aasian kyykkyä", vaikka kaverit (varsinkin naispuoliset) voivat hengata vaikka tuntikaupalla tuossa asennossa o_O
http://www.youtube.com/watch?v=y76UbfBr5vo
Anteeksi mutuiluni, mutta sanoisin kyllä, että ei siitä mitään haittaa olkapäille pitäisi olla. En ymmärrä miksi terve ja toimiva olkanivel ei kestäisi tuollasta kääntöä. Ei ole Arnold pressikään vahingoittanut minua vaikka siinä tuo sama kääntöliike tehdään.
mave 4jakosessa ohjelmassa selkä vai jalkapäivään?
Mie pitäisin selkäpäivänä ni saa jalatkin vähän tekemistä muulloinkin kun jalkapäivänä. Vähän siis vaan...
Siis selkäliikehän se on.
mitenkäs tuo kierto, voipiko sitä tehdä esim vatsalaudalla istuen, jalat tuettuna pehmusteiden takana vai onko se jotenki oleellisen tärkeää tasapainotella äässin päällä jalat vapaasti ilmassa? Selän pitää olla kaarella, ei suorana? Painoa liikutellaan hallitusti sivulta toiselle? Russian twist, venäläinen kierto. Kierrän venäläiset yleensä kaukaa, mutta nyt en tarkoita sitämitenkäs tuo kierto, voipiko sitä tehdä esim vatsalaudalla istuen, jalat tuettuna pehmusteiden takana vai onko se jotenki oleellisen tärkeää tasapainotella äässin päällä jalat vapaasti ilmassa? Selän pitää olla kaarella, ei suorana? Painoa liikutellaan hallitusti sivulta toiselle?
Oiskos ehdottaa jotain muuta vinhaa kylkiliikettä joka vahvistaisi myös muuta vatsaa siinä samalla?
forkut aktivoituu hammerkäännöissä ja selkäliikkeissä ja epäkkäät kulmasoudussa ja mavessa. Joten liekö tarpeetonta rullailla ja kohautella?No joo hmm.. ehkä tuo kylkien treenaaminen saa jäädä nyt kumminkin toistaiseksi taka-alalle. Mut sellastaki tos googlailin ja tuumailin, että onkohan se hiukan "turhaa" tai "ei niin välttämätöntä" treenata forkkuja ja epäkkäitä erikseen jos tarkotuksena on vaa turvota tasaisesti joka paikasta silleen sopivasti?forkut aktivoituu hammerkäännöissä ja selkäliikkeissä ja epäkkäät kulmasoudussa ja mavessa. Joten liekö tarpeetonta rullailla ja kohautella?
Riippuu vähän millanen jako sulla on. Yksjakosessa nyt ei tietenkään tollasia tarvita, eikä kaksjakosessakaan välttämättä. Ilman niitäkin pärjää kyllä oikein hyvin.
Forkkuja en itse treenaa kun tosiaan tulee hammerkääntöjä tehtyä, mutta epäkkäiden yläosaa (yläosaa tässä varmaan tarkoitetaan) kyllä teen aina selkätreenin lopussa, joko kohautuksilla tai pystysoudulla.No joo hmm.. ehkä tuo kylkien treenaaminen saa jäädä nyt kumminkin toistaiseksi taka-alalle. Mut sellastaki tos googlailin ja tuumailin, että onkohan se hiukan "turhaa" tai "ei niin välttämätöntä" treenata forkkuja ja epäkkäitä erikseen jos tarkotuksena on vaa turvota tasaisesti joka paikasta silleen sopivasti?forkut aktivoituu hammerkäännöissä ja selkäliikkeissä ja epäkkäät kulmasoudussa ja mavessa. Joten liekö tarpeetonta rullailla ja kohautella?