Tollasia muutoksia mä tekisin. Sarja- ja toistomääriä kannattaa vähän vaihdella kerrasta kertaan, mutta suunnilleen tollasina mä pitäisin ne.
Unohinkin joo mainita että kyykyt teen 4x6 tyylillä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tollasia muutoksia mä tekisin. Sarja- ja toistomääriä kannattaa vähän vaihdella kerrasta kertaan, mutta suunnilleen tollasina mä pitäisin ne.
Miks ihmiset kuvittelee, että tarvitsee tehdä noita iänikuisia reiden ojennuksia ja koukistuksia? Täysin turhia paskoja molemmat, kukaan ei noilla ole kyllä itselleen isoja jalkoja kasvattanut. Jos tollasiin riittää energiaa niin porukka ei kyllä kyykkää tarpeeksi kovaa/usein.
Tästä aiheesta on nyt varmaan jo tuhat topiccia, mutta kysyn vielä kerran sillä en ihan kunnon vastausta ole löytänyt. Eli tarkoitus olisi alkaa käymään salilla tässä lähiaikoina aktiivisesti. Mittani ovat 165/55 ja ikää 16. Tällä hetkellä lihaskunto on todella heikko kuten painosta näkeekin, joten tarkoitus olisi ainakin ylävartaloon saada massaa. Osaisiko joku antaa ihan selviä ohjeita miten treenaisin salilla? Aloittelijan neuvoissa on kyllä annettu noita esim 5x 10 sarjaa penkistä, mutta kiinnostaisi millä painoilla kannattaisi aloittaa, miten edetä sekä kuinka usein tehdä mitäkin. Onko ruokavalioon syytä kiinnittää tässä vaiheessa huomioita? Tietysti pitäisi varmaankin syödä mahdollisimman paljon.
Miks ihmiset kuvittelee, että tarvitsee tehdä noita iänikuisia reiden ojennuksia ja koukistuksia? Täysin turhia paskoja molemmat, kukaan ei noilla ole kyllä itselleen isoja jalkoja kasvattanut. Jos tollasiin riittää energiaa niin porukka ei kyllä kyykkää tarpeeksi kovaa/usein.
Miksi mulla dippiä tehdessä sattuu aivan hemmetisti rintalastaan? Tai en nyt tiedä onko se tarkalleen rintalasta, mutta tissien välissä menevään ''luuhun'' kuitenkin. Pistävä kipu ja satunnaisesti se myös naksuu, kun dippaan.. Olen yrittäny vaihtaa leveyksiä, erilaisia alastuloja tai siis aivan alas asti tai sit vain pientä liikettä ja kaikkea muuta mahollista, mutta ei vaan auta..
Vaiva säilyy myös dipin jälkeen pitkin päivää.. Sellainen jumi-tunne samalla alueella ja lapaluiden taakseveto ja sellainen aamuinen sängystä nousemis-venytys, kun vedät kädet kohti kattoa ja rintaa työnnät eteen ja haukottelet niin auttaa ja naksauttaa myös kys.alueen..
Mikä olisi avuksi vai lähteekö se vain ajallaan?