Russian twist on ainakin mun mielestä hyvä liike niilleVoisiko joku kertoa hyviä liikkeitä nimenomaan vinoillevatsalihaksille? Ei oikein taho keksiä mitään siihen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Russian twist on ainakin mun mielestä hyvä liike niilleVoisiko joku kertoa hyviä liikkeitä nimenomaan vinoillevatsalihaksille? Ei oikein taho keksiä mitään siihen..
Voisiko joku kertoa hyviä liikkeitä nimenomaan vinoillevatsalihaksille? Ei oikein taho keksiä mitään siihen..
kaapista löytyy kyseiset tuotteet; hera80 palkkariksi ja multivita+ vitamiinit. tarvitseeko muita suositeltavia vitamiinejä tai "urheiluravinteita"? kalalle olen allerginen, joten kalatuotteet pitää jättää pois. ja tämäkin olis muuten varmaa menny tuonne ravinnon puolelle, mutta ei voi enään mitäänperjantai lähenee pikkuhiljaa, uudet työt alkavat ja aloitan g6 ohjelmalla treenaamisen 11.5.2012. safkapuoli minulla on mielestäni kunnossa, mutta mitä kaikkia "oheistuotteita" tulisi nautiskella? tarkoitan tällä esim. vitamiinit, palautusjuomat jne? tarkoitus olisi saada 100% tulokset salilta ja haluan varmistaa jo etukäteen, että kaikki menee oikeinkaapista löytyy kyseiset tuotteet; hera80 palkkariksi ja multivita+ vitamiinit. tarvitseeko muita suositeltavia vitamiinejä tai "urheiluravinteita"? kalalle olen allerginen, joten kalatuotteet pitää jättää pois. ja tämäkin olis muuten varmaa menny tuonne ravinnon puolelle, mutta ei voi enään mitään
selvä homma, kiitos paljon.perjantai lähenee pikkuhiljaa, uudet työt alkavat ja aloitan g6 ohjelmalla treenaamisen 11.5.2012. safkapuoli minulla on mielestäni kunnossa, mutta mitä kaikkia "oheistuotteita" tulisi nautiskella? tarkoitan tällä esim. vitamiinit, palautusjuomat jne? tarkoitus olisi saada 100% tulokset salilta ja haluan varmistaa jo etukäteen, että kaikki menee oikeinkaapista löytyy kyseiset tuotteet; hera80 palkkariksi ja multivita+ vitamiinit. tarvitseeko muita suositeltavia vitamiinejä tai "urheiluravinteita"? kalalle olen allerginen, joten kalatuotteet pitää jättää pois. ja tämäkin olis muuten varmaa menny tuonne ravinnon puolelle, mutta ei voi enään mitään
Moro.
Mitäs vinkkejä tai mielipiteitä olis tämmöseen tilanteeseen että useampi vuosi sitten sain niskan välilevynpullistuman ja vasemmassa kädessä oli hermo(t) puristuksissa ja siitä selvittiin kunnialla ilman leikkausta, ei siinä mitään.
Mutta siitä lähtien vasen käsi, olkapää, ojentaja ja hauis on ollut sanotaanko huomattavasti heikommat kuin oikeassa kädessä, tätä ennen mulla oli aika tasavertaiset kädet salitreenin osalta. Olen oikeakätinen.
Tämähän vaikuttaa aika olennaisesti Kaikkeen treenaamiseen missä on kädet mukana.
Hermokipuja ei ole ollut, vasen käsi vaan jäi jälkeen kun sitä ei tullut kipujen takia moneen kuukauteen käytettyä mihinkään.
Elikäs itse kysymys, ottaako se vasen kiinni sen oman "oikean" voimansa joku päivä ihan vaan normaalisti treenaamalla vai onko jotain kikkoja että vasenta voisi esim. enemmän treenata(?) että tämä käsien voimien tasoittuminen nopeutuisi ?
Maastaveto/kyykky/rinnalleveto/tempaus ottaa tosi hyvin vinoihin vatsoihin.Jos taas sellaista eristystä etsit, niin tompon ehdottama russian twist on hyvä.Voisiko joku kertoa hyviä liikkeitä nimenomaan vinoillevatsalihaksille? Ei oikein taho keksiä mitään siihen..
Itellä kokemusta vain jalasta eli olin leikkauksen takia noin 2 kk yksijalkainen ja lihaa katosi silminnähden paljon vasemmasta kintusta. Kun luvan sain sitten vihdoin viimein puntilla käymiseen niin mä en ainakaan tehnyt ylimääräistä tälle kutistuneelle jalalle ja hyvin tasapainoiselta näyttää molemmat jalat tällä hetkellä. Aikaa se vei, mutta kyllä se siitä.
Käyn salilla 5 kertaa viikossa ja syön 4-5 kertaa päivässä ja syön aika paljon mutta laihdutan samalla. Mitä mun kannattais syödä paljon että lihakset kasvaa ja että laihdun myös samalla??
Vinkkejä kiitos)
Käyn salilla 5 kertaa viikossa ja syön 4-5 kertaa päivässä ja syön aika paljon mutta laihdutan samalla. Mitä mun kannattais syödä paljon että lihakset kasvaa ja että laihdun myös samalla??
Vinkkejä kiitos)
No kiitostakävisikö näin että jos syön vähän normaalia vähemmän niin laihtuisinko pikkuhiljaa mutta lihakset kasvaisi??
No teenkö nyt näin että käyn salilla ja syön mahd paljo mutta niin että paino tippuu vähän ja sitten kun olen laihtunut vielä 10 kg niin alan syömään normaalisti???? olen nimittäin laihtunut jo 20 kg ??

Osaisiko joku neuvoa miten saisin perus lihaskuntoa kohennettua. Armeija kutsuu Heinäkuussa ja olisi tarkoitus hiukan kohentaa kuntoa ja lihaksia sitä ennen kun en ole hirveästi pariin vuoteen mitään tehnyt. Esimerkiksi jos jollain olisi tiedossa joku tosi simppeli saliohjelma. pystyn 2-3 kertaa viikossa käymään salilla. Kiitoksiaa..![]()