7000kcal? ö.Ö Mihin tämä perustuu? Läski=rasva=9000kcal/kg.. Vai onko ihmisläski jotenkin erilaista?
1g rasvan palamiseen kuluu 2 kcal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
7000kcal? ö.Ö Mihin tämä perustuu? Läski=rasva=9000kcal/kg.. Vai onko ihmisläski jotenkin erilaista?
salin jälkeen 10-20min lenkki onko hyödyksi vai haitaksi?
Saat treenattua kovempaa tyhjään mahaan kun ei tuu oksennus-oloa. BCAA treenin aikana, ennen treeniä joku buusteri ja voila. Mä oon treenannut tyhjään mahaan lähes aina, niin dieetillä kuin bulkilla ja toimii, ainakin allekirjoittaneelle.Maanantai aamulla pitäisi olla jalkatreeni ja kyykätä kunnolla, mutta lääkärilaittoi aamuksi verikoe ajan klo 8 ja salilla pitäisi olla siinä ysin jälkeen. Verikoe on paastoa vaativa niin onko jo tässä vaiheessa tuhoon tuomittu treeni tulossa vai voiko ne tulokset silti parantua vaikka otetaan verta ja saan aamupalan alas ehkä 8.20?
No hyvä sitten! BCAA:ta en kyllä omista enkä mitään buusteriakaan (ellei kreatiinia lasketa, olen kyllä sen laittanut aina palkkariin mukaan), et pitäiskö tuo BCAA ostaa nyt viikonloppuna tätä yhtä kertaa varten. Mahtaakohan vaikuttaa kamalasti, jos ne ehkä neljä putkea ottaa sitä verta...
Kuinka kannattais ajoittaa syömiset ja treenauksen/lenkin? Itse teen Circuit training jumppaa vielä kotona 5 kertaa viikossa ja käyn vajaa 6km kävelyhölkkä lenkillä 3krt/viikko
Tällä hetkellä homma menee näin; aamupala, pyöräily 4km töihin, lounas töissä x 2, pyöräily 4km kotiin (jollen kipaise kaupassa) välipala, lenkki, päivällinen, jumppa ja iltapala. Kannattaisiko hieman muutella järjestystä?
Ja muutenkin hiemahkon epäselvää paljon minun pitäisi 52/160cm naisena syödä rasvaa, proteiinia ja hiilihyd. jos haluan lisää lihasmassaa enkä lihoa. Kaloreita pitäisi syödä 1800-2000.
Okei. No entäpäs sitten kun haluan siirtyä salille, minkälaiset saliharjoitukset kannattaa aloittaa aloittelijana? Tietenkin tämänkin saisi kysyttyä salilla, mutta kyselenpä nyt hieman saadakseni erilaisia mielipiteitä.
Lihoamisesta sen verran, en välitä jos painoa tulee lisää kunhan se tapahtuu lihaksena eikä rasvana. Navan alapuolella on jäljellä pienehkö muhkura, kannattaisiko sen ensiksi laihduttaa pois, (estää kahden alimmaisten vatsalihasten näkyvyyden :() mutta olen jo niin innoissani lihaksista että toivottavasti muhkura lähtee veke ryhmäliikunta tunneilla ja kovalla vatsalihatreenauksella, vaikka joudunkin nyt syömään enemmän kuin normaalisti.
Esim. apteekeista saa kofeiinitabuja, ne on ihan hyviä buustereita. Jos oot tottunu treenaan ilman buustereita aina, ja olo tuntuu virkeeltä verikokeiden jälkeen niin ihan hyvin voit myös skipata noi kofeiinitabutki. Myös 20-30g heraa käy tuon BCAA:n tilalle hyvin, mutta marketeista löytyy esim Leaderin valmiita aminohappo drinkkejä, 2-3e kappale. Mainitaan vielä, että mä oon jo jonkun aikaa juonut aina treenin aikana 10-15g BCAA:ta, ja se kyllä vaikuttaa jaksamiseen ja palautumiseen.No hyvä sitten! BCAA:ta en kyllä omista enkä mitään buusteriakaan (ellei kreatiinia lasketa, olen kyllä sen laittanut aina palkkariin mukaan), et pitäiskö tuo BCAA ostaa nyt viikonloppuna tätä yhtä kertaa varten. Mahtaakohan vaikuttaa kamalasti, jos ne ehkä neljä putkea ottaa sitä verta...
Onko tuo Fuhrerin ohjelmassa oleva "Drag curl tangolla/mutkatangolla" sama liike kuin Nyyssölän jossain haukkaspesiaalissa esittelemä hauisveto?