Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää kokeilla tai sit vaihdan vaa liikettä. Muistaakseni enää tän ikäsen ei pysty venyvyytee vaikuttaa. Ainakaa paljoo :(. Oon siin 18 täytän 19.
Muistaakseni enää tän ikäsen ei pysty venyvyytee vaikuttaa. Ainakaa paljoo :(. Oon siin 18 täytän 19.

Nimenomaan tarkoitin, että kapea vastaote ottaa haukkariin tosi paljon. Nyt oon alkanut tekemään leveällä myötäotteella, nykyään menee 7-8 sellaista, viimevuonna meni ehkä max. 1-2. Pitää testata kapea myötäotekin.Varsinkin vastaote, oletin että tässä puhuttiin myötäotteesta mutta jos oli vastaotteesta niin silloin en saa läheskään niin paljon sitä tuntumaan latseissa. Kapea myötäote ottaa todella paljon forkkuihin...
ei se riipu siitä onko alottelija vai ei, ruokaa tarvii niin alottelijat kuin ammattilaisetkin. Palkkari on ruokaa. Proteiinia ja hiilihydraattia ja rasvaa helpommin nautittavassa ja halvemmassa muodossa, verrattuna esim jauhelihamakaronimössöön, mutta samaa se silti on. Osta pussi heraaMitä palkkaria suosittelisitte aloittelijalle, lihasten kasvua edistävää tietenkin? kun oon ihan pihalla noista että mitä kannattaisi hommata jne, mieluiten jotaa missä on kaikki samassa pussissa ettei tarvi käydä niitä jauheita sekotteleen. kiitos jo etukäteen!
Mikä on hypertrofia? Yritin googlailla, mutten löytänyt mitään, mikä antaisi selkoa.
Muistaakseni enää tän ikäsen ei pysty venyvyytee vaikuttaa. Ainakaa paljoo :(. Oon siin 18 täytän 19.
Onko salilla paras lämmitellä niin, että ensin tekee pari sarjaa kevyillä painoilla kaikki lihasryhmät mitä sinä päivänä treenaa vai, että juuri ennen kovaa sarjaa vetää kevyillä painoilla pari sarjaa?
Luitko tuon jostain Cosmopolitanista? :face:
Tällä hetkellä treenaan olkapäät tiistaisin ja perjantaisin, mutta takaolkapäät maanantaisin. Pitäisikö koittaa mahduttaa nuo takaolkapäät myös itse olkapäätreeniin, vai vaikuttaako se huomisen olkapäätreeniin jos treenaan takaolkapäät tänään?
Taustaa: Teen itse tällä hetkellä 1-jakoista kahdesti viikossa. Treenien välissä vaihtelevasti 2-4 lepopäivää.
Kyssäri: Minkälaisella päivätiheydellä lihasta pitäisi rasittaa, jotta kasvu on optimaalista? Tarkoitan esim. että montako kertaa viikossa ja kuinka monen päivän lepo välissä?