Voiko pystypunnerruksen tehdä smithissä? Toki voi, mutta olisiko tehokkaampaa tehdä tämä vaikka käsipainoilla?
Mieluummin käsipainoilla tai vapaalla tangolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko pystypunnerruksen tehdä smithissä? Toki voi, mutta olisiko tehokkaampaa tehdä tämä vaikka käsipainoilla?
Pystyykö tekemään minkäänlaista älyllistä palkkaria ilman että tarttee ostaa lisäravinteita? Mieluummin nauttisin juoman jossa oikeita raaka-aineita eikä mitään jauhoja ..
Sanoisin, että voima treeniä, jossa pyrit mahdollisimman paljon progressioon. Vaikka jonkun tapainen pyramidiohjelma tai sitten 5/3/1 (ei välttämättä toimi niin hyvin tossa 2kk) tai sitten 5x5. Toistot kumminkin maksimissaan 6 ja palautukset 3-5min. Paremmin tulokset nousee myös, jos oot plussilla eli syöt yli kulutuksen. Jossain pyramiditreenissä tietenkin ne ekat sarjat voi myös olla 8-10 toiston pituisia.
elikkä Esim. tähän tyyliin: penkki 6*80%,4*90%,2*95%,4*90%,6*80%
Eli minulla olisi käytössäni vain penkki(ja tietenkin tanko) sekä käsipainot. Millainen ohjelma olisi hyvä näin melko aloittelijalle. Koska vain edellämainitut käytössä, ovat eri liikkeet jonkin verran rajoitetut. Treeniaikaa saisi mennä sellaiset 1-1,5 tuntia kerrallaan ja 3-4x viikkoon.
Jos treeni taustaa on usemapi vuosi ja tekniikat ovat kunnossa niin suosittelen tekemään maksivoima jakson, eli hermostollista treeniä. Toistot pidät siinä 3:ssa, sarjat 4-6, palautukset 3-5min, prosentit 85-90%. Apuliikkeissä sitten enemmänkin bodaus tyyliä. Kevyitä viikkoja joka neljäs viikko...Elikkä tavoitteena olis nostaa maksimi tuloksia 2kk aikana mahdolisimman paljon. Minkälaisella reenillä tämä onnistuu? Miten pitkät sarjat, palautukset?
noin 30 astettaMissä kulmassa toi penkki kannattais olla, kun vinoa penkkiä tehdään?
kaipaavat vähän kiinteytystä ja lihasta, käsivarsikin löysä kuin mikä :Dja vähän ylinmääräistä vatsaakin löytyy.. vyötärönympärysmita 94cm muistaakseni? ja hauiksen 34... 
Ole realisti ja reenaa ja syö ja lepää kunnolla ja tähtää rantakuntoon kesäksi 2014.Olen nyt käynyt salilla n. 2 kuukautta.. Varsinaista treeniohjelmaa minulla ei ole mutta käyn salilla n. 2krt viikko, välillä (harvemmin) mahdollisuus kolmanteen kertaan viikossa.
Liikkeinä per kerta.
vatsalihaskone 3x15
soutulaite? 3x10@50-60kg
ylätalja eteen vastaotteella 3x10@50kg?
penkki 3x10@38kg, --> 6x3@48kg Penkkimax. 55kg?
Hauiskääntö käsipainoilla 3x10@10kg
ojentajapunnerrus käsipainoilla 3x10@12,5kg
jalkaprässi,muita jalkalaitteita..
tuloksia on tullut hieman, mutta sarjapainot eivät ole oikeastaan nousseet.
Nyt pitäisi päästä kesäkuntoon 2012 ja kaksi kuukautta aikaa, joten tarvitsisin hyvän treeniohjelman jolla tuloksia tulee varmasti, ja vähän vinkkejä kun aloittelija olen.
Kiitos!
Rinta"lihakset"kaipaavat vähän kiinteytystä ja lihasta, käsivarsikin löysä kuin mikä :Dja vähän ylinmääräistä vatsaakin löytyy.. vyötärönympärysmita 94cm muistaakseni? ja hauiksen 34...
![]()