Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en kyllä edes tiedä miksi tota nyt voi kutsua mutta syön kyllä ihan tarpeeksi proteiineja. Kalorit on n. 2200 päivässä mitä syön ja energynetin kalori laskurin mukaan kulutukseni on 3700 kcal salipäivinä ja lepopäivinä 3200kcal mikä kyllä kuullostaa helvetin isolta.. Ja näin suunnilleen ravinto jakautuu:mikäs sun dietti on? jos pari ruisleipää ni ei ihme, syö se n. -200-500 kcal ja tarpeeks proteiineja
Mitenkäs helposti tota fläsää tarttuu matkaan ku on massakaudella?
Mietityttää vaan että ku oon nyt kolme kuukautta käyny ja paino noussut 8-9kg, nyt taukoo koska oon kipeenä ja kipeenä ollessa paino tippu 4-5kg. Onko se niin että kaikilla teillä jotka massakaudella on nii tulee paljonkin rasvaa mukana jos syö yli kulutuksen? Välillä vaan tulee sellane olo et tarttuuko kaikki vaan rasvana vai onko siellä sitä lihasta mukana :D
Ja onko se niin että pitää olla vaan massakaudella aluks ja siinä tarttuu sitä rasvaa eikä sille oikee mitää mahda ja sitten lopuks ottaa dieetti jolloin suurin osa rasvoista toivottavasti lähtee?
Vähän epäselvää tekstiä maybe..
Mitenkäs helposti tota fläsää tarttuu matkaan ku on massakaudella?
Mietityttää vaan että ku oon nyt kolme kuukautta käyny ja paino noussut 8-9kg, nyt taukoo koska oon kipeenä ja kipeenä ollessa paino tippu 4-5kg. Onko se niin että kaikilla teillä jotka massakaudella on nii tulee paljonkin rasvaa mukana jos syö yli kulutuksen? Välillä vaan tulee sellane olo et tarttuuko kaikki vaan rasvana vai onko siellä sitä lihasta mukana :D
Ja onko se niin että pitää olla vaan massakaudella aluks ja siinä tarttuu sitä rasvaa eikä sille oikee mitää mahda ja sitten lopuks ottaa dieetti jolloin suurin osa rasvoista toivottavasti lähtee?
Vähän epäselvää tekstiä maybe..
Paljonkin pystyy, mutta eri asia on se, että onko se järkevää. Ehkä noin kilo/vko sopiva tahti. Toki osaavammat saa tulla antamaan parempia neuvoja.Nyt on tärkeä reissu tulossa ja pakko saada vähän ryhtiä kroppaan! Olen päästänyt itsene jäätävään rapakuntoon. Kysymys kuuluu kuinka paljo mahdollista dietata 3viikossa esim velocity/Muulla low kalori dietillä ? Paino tällä hetkellä 90-92kg, lihasta löytyy jonkun verran, mutta niin myös sitä vatsaakin -.-
Ja ei sit mitään urpoiluu kiitos :D

^Ketju on oikea ja treenisuunnitelmasi on aika lailla kohdallaan ihan tuollaisenaan. Lenkkeily kohtuullisissa määrin on vain hyvästä, mutta jos firman puolesta tulee muutenkin paljon liikuntaa, niin voi vähän miettiä tarvitseeko siihen vielä omia lenkkejä päälle. Jos olet jossain joojoo-hommissa joissa ei tarvitse itseään rasittaa niin sitten antaa mennä vaan. Pääasia, että sen lenkkeilyn ja muun aerobisen määrän sovittaa sellaiseksi, että niiden lisäksi tuntee vielä jaksavansa treenata salilla normaalisti.
Lisäprotskut eivät ole ainakaan haitaksi, mutta päähuomio kannattaa kiinnittää siihen, että normaalia ruokaa vetää naamaansa tarpeeksi.
Viisastahan tämä tuskin tulee olemaan, mutta kyllä nyt ajattelin enemmän kun kilo/vkoOisko joku 4-6kg ja sit pari päivää rauhallisesti normaalimpaan ruokavalioon päin.
Mites tuossa yksjakosessa ohjelmassa, että tehdäänkö siinä niin isoilla painoilla ettei viimeisen toiston jälkeen jaksa enää yhtään toistoa siinä sarjassa vai miten painojen valinnat on tarkoitus tehdä?
Saat heti pari kiloa takaisin nesteiden mukana.
Kuinka pitkä aika tulisi varata rasvaprosentin pudottamiseen 15 prosentista 10 prosenttiin? 187/75. Ihan vaan kesää silmällä pitäen![]()

Kuinka pitkä aika tulisi varata rasvaprosentin pudottamiseen 15 prosentista 10 prosenttiin? 187/75. Ihan vaan kesää silmällä pitäen![]()
On tälläinen hieno sanonta, Skinny boy with six-pack is as sexy as fat chick with big boobs.