Voi Teemu Pasi minkä theardin teit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jotka lopettavat jo helmikuussa, kun huomaavat että tässähän tulee hiki. :D

Ensin ko. viesti oli uutena topiccina, moderaattori oli siirtänyt sen sitten tänne.^ Pistäs linkkii treadist..Lue Pasi, lue. Niin on kaikki muutkin lihansa aluilleen pistänyt.
?Mikä olisi sopiva treeniohjelma lihaksen kasvatukseen nyt, kun olen tahkonnut kolmisen kuukautta vähän sovellettua G6:sta? Itse olen ajatellut kaksijakoista, mutta hyötyykö siitä paljon mitään, kun pääsen viikossa vain kolme kertaa salille? Ja itse olen käsittänyt että kolmejakoinen ei ole hirveän optimaalinen ohjelma aloittelijalle joka haluaa ensisijaisesti lihasta...
Nyt voi porukka esittää veikkauksia, et kuinka paljon lähipäivinä tulee kysymyksiä, miten pääsisi kuntoon, saisi lihasta tai laihtuisi et cetera. Uusi vuosi nääs painaa pahasti päälle ja salit on sitten täynnä näitä aloittelijoita, jotka lopettavat jo helmikuussa, kun huomaavat että tässähän tulee hiki. :D
Onko siinä sitten jotain vikaa, jos aloittaa vuoden vaihteessa?

Millä kaikilla liikkeillä voi treenata leveitä selkälihaksia ja miten vaikuttaa yleensä treenaamiseen valkuainen? :wtf:
Mihin mave kannattaa sijoittaa, jos treenijako menee kutakuinkin näin
1. Selkä/hauikset
2. Jalat/vatsat
3. Rinta/olkapäät/ojentajat
Onko ylipäätäänkään hyvä jako?
Miksi sitä jakoa pitää mennä muuttamaan, koska toi aiemmin mainittu jako on se yleinen ja perus hyväksi todettu jako.Suosittelisin mieluummin jakoa näin;
1. Rinta/selkä
2. Jalat+vatsa
3. Olat/kädet
Ja esimerkiksi 6 päivän kierrolla jolloin treenit tulevat viiden päivän välein.
Kauankos te siellä salilla selkä/rinta-päivänä sitten vietätte aikaa?