Elikkä siis, varsinaista saliohjelmaa ei kannata olla, vai meinaatko, että olisi tietty saliohjelma, jolloin treenaan puntilla esim: Viikkona A. Perusvoimaa. Sitten seuraavalla viikolla eli viikkona B, Kestovoimaa?
Tai siis jäi vielä ihmetyttään, ettäs kuinka usein vaihan sarjat, toistot? Sen kuvan olen saanut että noin, 2-4k välein pitäisi ohjelma muuttaa, mutta entäs noi toistot? Entä mitä tarkoitat happohelvetti kikkailulla? Sitä myös, että jos esimerkiksi Viikolla A, oon puntilla, niin voinko vaikka sitten seuraavalla viikolla tehdä kuntopiiriä puntin sijaan? Sitten kuntopiiri viikon jälkeen vaikkapa taas punttia, että mites tuollainen tsydeemi käy? Entäs minkälaista ohjelmaa ehdottaisitte?
ja juu pitäs sitä varmaan käydä, mahd. monta kertaa lenkillä, että peruskunto pysyy. Sillä kisoissa finaaleissa saa vääntää rattia jopa 30min ja, jos joku on edes ikinä ajanu sitä motorsporttii kilpailutasol niin tietää ettei se mitään kevyttä hommaa ole :P.
Sekä kiitos vastauksista, tuossa nyt kysyn muutamia asioita mitkä jäi vielä epäselviksi.
Ps. Jos mulla on yksijakonen ohjelma, ja haluan tehdä yhden päivän erilaisella treenillä. Niin onko sillä sit haittaa? Entäs, jos on joka kerralla, tai joka toisella viikolla erilainen punttiohjelma mites se, onko kannattavaa?