Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
painaako fat bar saman verran kuin normi tanko eli 20kg?
Whey80+kreatiinilla pääsee jo pitkälle. Jos haluat, voit toki palautusjuomaan lisätä hiilihydraatteja vaikkapa erilaisilla massanlisääjillä, mutta ei ole millään tavalalla pakollista. Proteiinijuomia voi juoda muutenkin kuin treenin jälkeen, varsinkin jos on kiireinen päivä tjsp. on proteiinisheikki hyvä olla mukana :D. Kultanen kuusikko sopii loistavasti juuri aloittaneelle!

Mietin, että onkohan mulla kuinka paljon muuttunut läski lihakseksi? Ylimääräistähän on, ja se ei näköjään pelkällä liikunnalla lähe..
Ainakin ne tangot mitä itse olen käyttänyt ovat painaneet 30kg
Hohhoh. Tarkoitin, että kun paino pysynyt samana, mutta kroppa muokkautunut jo jonkin verran, onkohan läskejä palanut, tilalle tullut lihasta? Ja kuinkakohan monta kiloa sellainen olisi mahdollista näillä mun määrillä..

Hohhoh. Tarkoitin, että kun paino pysynyt samana, mutta kroppa muokkautunut jo jonkin verran, onkohan läskejä palanut, tilalle tullut lihasta? Ja kuinkakohan monta kiloa sellainen olisi mahdollista näillä mun määrillä..
Sitten tässä loppuvaiheessa aloin harrastaa liikuntaa, ihan omaks ilokseni ja koska se on hyvä ylimääräsen energian purkaja. Kroppa siis on tosi pehmeä laihtumisen ja rakenteenki myötä, mulla ei ollut YHTÄÄN lihaksia ennen tätä neljäkuukautista.. En jaksanut ees käsijarruu vetästä saati mitään purkkeja avata tms. Kyllä ne lihakset on kasvanu, mutta onkohan esim pari kiloa ihraa voinut lähteä ja lihasta tulla tilalle. Kuitenkin ne jumpat kuluttaa ja ruokavalio pysynyt samanlaisena niin harmittaa sekin ettei liikunta laihduta näköjään kuitenkaan.. Viel pitää joitain ruokailutottumuksia muuttaa. Maitorahkaa ja kaikkee tommosta oon nauttinu kyllä.. Salia vois kokeilla myös.
Eiks body pump oo melkeen ku sali?
Hankala vain sanoa yhtään mitään täältä näppäimistön toiselta puolelta. Joka tapauksessa, kun harrastat säännöllisesti liikuntaa, olipa millaista tahansa, niin tekee hyvää ja olo alkaa paranemaan entisestään. Ruokapuoli kuntoon tosiaan kans niin eiköhän ala homma toimia.Äää miten tuntuu niin monimutkasilta nää asiat. :D En oo semmonen arggg-suorittaja tyyppi oikeen. Mutta laihduttanu siis 30 kiloa, tai noh, elämäntapamuutoksia.Sitten tässä loppuvaiheessa aloin harrastaa liikuntaa, ihan omaks ilokseni ja koska se on hyvä ylimääräsen energian purkaja. Kroppa siis on tosi pehmeä laihtumisen ja rakenteenki myötä, mulla ei ollut YHTÄÄN lihaksia ennen tätä neljäkuukautista.. En jaksanut ees käsijarruu vetästä saati mitään purkkeja avata tms. Kyllä ne lihakset on kasvanu, mutta onkohan esim pari kiloa ihraa voinut lähteä ja lihasta tulla tilalle. Kuitenkin ne jumpat kuluttaa ja ruokavalio pysynyt samanlaisena niin harmittaa sekin ettei liikunta laihduta näköjään kuitenkaan.. Viel pitää joitain ruokailutottumuksia muuttaa. Maitorahkaa ja kaikkee tommosta oon nauttinu kyllä.. Salia vois kokeilla myös.
Eiks body pump oo melkeen ku sali?
Kiitoksia kun jaksatte neuvoa! Voikohan täältä kysyä apua myös ruokavalioon.. ? Keskiarvollisesti mun ruokailu on about tämmönen päivässä : aamulla banaani, päivällä 3 dl keittoa, illalla perus kotiruokaa (oon karsinu huonoja hiilareita aika paljon,), jotain lihaa ja kasviksia (/tummaa pastaa) + tomaattikastiketta KAKSI lautasellista (:|).. Sitten pari kuppia kahvia aamusin, rasvattomalla maidolla. Vettä paljon joka päivä. Ja jos ahkerasti liikun, niin välipalaks maitorahka + ananas omassa liemessä tms. Kerran viikossa päivä jolloin syön esim. karkkipussin. Voiko se, että syön noin "harvoin" vaikuttaa siihen että paino ei tipu? Pitäiskö yrittää pilkkoa noita ruokailuja pienempiin osiin? Ja mitähän voisin muuttaa.. Liha kanaksi ? :D
Laske jollain laskurilla kalorit päivää kohti, summittain on melko hankala arvioida onko määrät kohtuullisia. Varmasti mihinkään hifistelyyn ei tässä vaiheessa ole tarvetta, eli syö niitä ruokia mistä pidät. Herkkupäivä kerran viikkoon on varmasti OK.
Painoindeksi on normaalirajoissa onneks mutta reidet kyllä löllyy. Oikeestaan enin ylimääränen on alhaalla, ja oon jostain lukenu että reisi ja peppuläskejä on vaikein saada lähtemään, voisikohan siitäkin olla kyse?
En osaa vastata tohon peppu/reisiongelmaan sen kummemmin, koska itsellä se laardi kertyy viimeisenä alakroppaan :D Kyllä se läski lähtee pikkuhiljaa sieltä missä sitä on.sitten vielä, onko sillä suurta eroa, tekeekö kyykyn smithissä/normaalisti ?

Kyykkää mielummin normaalisti kuin smithissä ainakin näin alkuun. Meikälläkin sojottaa jalkaterät mainitsemallasi tavalla. Pidätpä jalkateriä kyykätessä missä asennossa tahansa, niin kiinnitä huomiota polvien asentoon. Niiden olisi suositeltavaa olla jalkaterien suuntaisesti - näin meikäkin olisi aikoinaan säästynyt polvikivuilta.tähän vielä semmoinen lisäkysymys, että kun minulla on ulkonevat jalkaterät, elikkä siis "normaalisti" seistäessä jalkaterät osoittavat normaalia enemmän ylospäin(kymmentävaille 2, jos kellotauluun haluaa verrata) niin onko sillä väliä kyykyssä, vai tulisiko jalkaterien osoittaa mahdollisimman suoraan eteenpäin? anteeksi tyhmät kysymykset ja huono kirjoitusasu, mutta toivottavasti tuosta nyt joku sai selvää että mitä tarkoitan![]()