Kuinka usein porukka diettaa? Vai voiko kasvattaa lihaksia vaikka vähän hitaammin mutta ilman suurempaa läskiä? Vai tuleeko sitä läskiä edes niin hirveästi jos syö ja treenaa oikein
En dieettaa koskaan.
No ei vaan, kyllähän ainakin mun kokemuksen perusteella lihaa voi vallan hyvin kasvattaa ilman, että ottaa hervottomasti läskiä päälle. Pienellä plussalla täytyy olla ja sitä läskiä tulee väkisin pikkuhiljaa, mutta oikeaoppisilla ruokailuilla pystyt tahkomaan lihaa suhteessa rasvaan oikein kiitettävästi.
Se miksi ite oon valinnut tän erittäin maltillisen ikibulkin:
-kaloreiden laskeminen ja dieettaaminen on perseestä
-rasvakudos kuulemma kasvaa helpommin takaisin jos se on kerran ollut massiivinen. Rasvasolut jakautuu.
-pitkällä tähtäimellä en menis takuuseen, että bulkki-dieetti syklittely olis juuri nopeempaa. Varsinkaan jos sen tekee huonosti.
-mielummin en olis lihava missään vaiheessa
Olen tietysti päättänyt pisteen, jolloin itsekin ryhdyn dieetille, mutta se tulee todella harvoin, eikä läskiä ole silloin paljoa sulatettavana.
Tietty kun tota bulkkaamista niin moni hehkuttaa, niin tiedä vaikka se oliskin nopein tapa. Luulen kyllä, että sellainen sikabulkki on vasta myöhemmässä vaiheessa tarpeen, kun lihakset ei muuten kasva millään, niin sillä voi sitten kikkailla vähän ja käyttää hyödyksi lihasmuistia. Hulkkihan juuri näin teki.