Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en vielä, onko tuolla ollu yleensä halvinta?ootko Massilta kattonu?
Mistä saa maltoa halvimmalla? ite en tiiä kun fitnesstukun.
Maltohan nyt on halpaa muutenkin. Ettet vain tarkoittanut proteiinia? Siihen kaipaisin itsekin vastauksen
1 proteeini säkin ostan sitten samallaNiin no joo, toiset ajattelee taloudellisesti :D pitäisi varmaan itsekin.Onhan se aika halpaa, tosin ostan sitä nyt kerralla reilusti1 proteeini säkin ostan sitten samalla
Eipä tuolla periaatteessa ole mitään väliä, kunhan alkuun ajat kroppaa vähän sisään ja totuttelet taas liikeratoihin ja painoihin rauhassa.Tätä on voinut jo joku kysyä, mutta kysytään uudelleen.
Olen pitänyt treenitaukoa salista 8 vuotta. Sitä ennen oli kävin salilla 3-4 krt viikossa 4 vuoden ajan. Tätä edeltävä jaksoa edeltävä tauko oli 4 vuotta ja silloin treeniä 2 vuotta aktiivisesti. Lisättäköön että viime vuosina olen tehnyt kuntopiiriä yms. kehojumppaa suht säännöllisesti.
Kysymys - pitäisikö em. tietojen perusteella aloittaa salitreenit aloittelijoiden ohjelmilla (esim. koko kroppa 3 krt viikossa)? Minulle se ok, mutta lähinnä mietin, että mikä olisi fiksuinta.
Mutta rahkaa ja banaania ym olen yrittänyt kiskoa. Tämä nyt oli hieman sakava selostus mutta toivottavasti joku jaksais vastailla.Tätä on voinut jo joku kysyä, mutta kysytään uudelleen.
Olen pitänyt treenitaukoa salista 8 vuotta. Sitä ennen oli kävin salilla 3-4 krt viikossa 4 vuoden ajan. Tätä edeltävä jaksoa edeltävä tauko oli 4 vuotta ja silloin treeniä 2 vuotta aktiivisesti. Lisättäköön että viime vuosina olen tehnyt kuntopiiriä yms. kehojumppaa suht säännöllisesti.
Kysymys - pitäisikö em. tietojen perusteella aloittaa salitreenit aloittelijoiden ohjelmilla (esim. koko kroppa 3 krt viikossa)? Minulle se ok, mutta lähinnä mietin, että mikä olisi fiksuinta.
Tankoon. :D No, esim. noin kuten edellä ohjeistettiin. Toinen vaihtoehto on kuskata isot käsipainot tangon alle, joihin kumin toinen pää kiinnitetään.mihinkä vastuskumit kiinnitetään penkkipunnerruksessa
Ketodieetiltä pois siirryttäessä kannattaa lisäillä hiilareiden määrää asteittain ja maltillisesti. Lähinnä rasvan kanssa kannattaa nostaa kaloreita.Hei Ajattelin pitkästä aikaa aloittaa keto dietin koska siitä on hyviä kokemuksia ja sitä on helpompi noudattaa henk koht, ja ajattelin että kun juolu - tammikuussa pitäisi aloittaa massakausi ja sitä ennen painoa pitäisi saada noin 5-8kg pois eli sitten kun lopetan kedon ja alotan massakauden niin piileekö siinä jotain riskejä että voi pärähtää paino nopeasti takaisin tai esim naama tännä nestettä heti ym ? kokemuksia ?
Kiitos.
Niin voisko joku kokenut kertoa jos on tietoa että onko polvilämppäreistä parempi umpinainen versio vaiko semmonen jossa on polvilumpion kohdalla reikä? Kiitos![]()
Ei se nyt sentään aivan noin tarkkaa ole. Pääpointti nyt kuitenkin on se, ettei aleta välittömästi ketodieetin päätyttyä kiskomaan tolkuttomasti hiilareita joka aterialla. Sen lisäksi vielä syödään pois ne kaikki mieliteot joista on joutunut kieltäytymään ketodieetillä, esim. pullat, karkit yms. Noin toimittaessa ei ihmekään jos kroppa "hieman" kerää nesteitä. Näitä surullisia tarinoita on kyllä kuultu.Kiitos vastauksesta. Osaatko tai osaako joku vielä sanoa kuinka hankalaa tuo hiilareiden hiljalleen nostaminen tulee olemaan sitten juolukuussa ? kun mukaan tulee kunnon palkkarit ym ym. ja pitääkö se tehdä esim sitten joulukuussa että 1vko hiilarit 30g 2vko hiilarit 40g jne jne ? ja onko kokemuksia ketosta massakauteen siirtymisestä ?