Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Miten saan räjähtävyyttä kroppaan, eroaako liikkeet/tekniikka jotenkin normaalista punttien nostelusta?
Miten saan räjähtävyyttä kroppaan, eroaako liikkeet/tekniikka jotenkin normaalista punttien nostelusta?
^Miksi ne pitäisi korvata ja mitä välineitä on käytettävissä?Millä voi korvata nää:
Kapea penkki
Pystypunnerrus
Vinopenkki
Harrastan potkunyrkkeilyä, joten ei varmaan pelkällä voimatreenillä oikeaan iskuun pääse? Salilla en ole paljoa käynyt, joten minkälainen balanssi harjoitukselle kannattaisi luoda näiden suhteen?
Ahaa okei eli olen siis ymmärtänyt räjähtävyystreenin käsitteenä väärin :D Mitä mieltä stronglifts 5x5 -treenistä, johon kuuluisi A: kyykky, pena, kulmasoutu B: kyykky, pystypunnerrus, mave ?
Uusin kysymekseni kun ei aimmin tullut vastausta.
15 kesäinen poika aloittelemassa salitreeniä. Tarkoituksena olisi kiinteyttää kroppaa, ja samalla ehkä vähän lihaksiakin saada näkymään. Strategiset mitat 180cm ja 75kg, lihaskunto on heikko, koska vuoteen en ole harrastanut liikuntaa muualla kuin koulussa. Ruokailutottumukset ovat ihan päin persettä, aamupalaa en ole syönyt kuukausiin, yleensä syön päivällä jotai pientä ja sit syön erittäin paljon päivällisellä, ja illalla vähän turhankin usein limsaa/karkkia.
Millaisia treeniohjelmia suosittelette, kaikkea muuta voi tehdä paitsi kyykkyä, koska vasen polvi on ollut kipeä erittäin monta vuotta.
Etuolkapäät on suuremmat ja vahvemmat mitä muutOnko sulla siis jotakin ongelmia etuolkapäiden kanssa vai miksi kaikki punnerrusliikkeet pitäisi korvata jollakin, ei edelleenkään käynyt kunnolla ilmi?
Takakyykystä olen lukenut että käsien olisi hyvä olla melko kapealla. Mutta vasemman olkavarren alkupäässä ojentajan puolella vihloo silloin. Mikähän lihas tai jänne siinä vastustelee, ja mitenkä voisi sitä venyttää?
Jos leveä ote tuntuu paremmalta, niin mä en tiedä yhtään järkisyytä, miksi olisi pakko pitää kädet kapealla.
Etuolkapäät on suuremmat ja vahvemmat mitä muut
Mitä olette mieltä, jos teen 3 variaatiota nykyisestä ohjelmasta (4-jakoinen), joita sitten kierrätän neljän viikon välein vaihtelevuuden vuoksi?
Esimerkiksi:
Penkki 4x
Vinopenkki kp 4x
Ristikkäistalja 2x
Penkki kp 4x
Vinopenkki 4x
Viparit 2x
Vinopenkki kp 4x
Penkki 4x
Viparit vinopenkissä 2x