Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaipais faktatietoa liittyen asiaan, että onko väliä lihomisen kannalta millon syö safkaa ? Kun jotkut sanovat, että yöllä syöminen lihottaa.
. En ymmärrä täysin mitä hiilihydraateilla on tekemistä palautus juomassa? Tiedän että hiilihydraatit saavat insuliinit reagoimaan ja että silloin keho varastoi paremmin rasvaa, proteiinia... Mutta olen nauttinut pelkkää heraa palautus juomana. Kannattaako hiilihydraatteja lisätä palautusjuomaan treenin jälkeen? Ja jos kannattaa niin käykö Dexalin "palautusjuoma" jauhe heraan ja veteen sekoitettuna? Niin ja Herasta vielä pieni kysymys juonko liikaa heraa pyrin joka päivä saamaan 134-150 grammaa proteiinia eli n.2 g painokiloa kohden ja syön joka päivä 50g edestä rahkaa. Eli joskus syön 100 g proteiinia herasta. Onko se liikaa heraa? Kun olen saanut kuvan ettei Proteiinia voi koskaan syödä "liikaa" paitsi kerralla vedettynä.Iteshä haluaisin tietää ton rannekäännön salat, ku jotku puhuu että täysin turha ja jotku kehuu ??
Mutta olen nauttinut pelkkää heraa palautus juomana. Kannattaako hiilihydraatteja lisätä palautusjuomaan treenin jälkeen? Ja jos kannattaa niin käykö Dexalin "palautusjuoma" jauhe heraan ja veteen sekoitettuna?
Niin ja Herasta vielä pieni kysymys juonko liikaa heraa pyrin joka päivä saamaan 134-150 grammaa proteiinia eli n.2 g painokiloa kohden ja syön joka päivä 50g edestä rahkaa. Eli joskus syön 100 g proteiinia herasta. Onko se liikaa heraa? Kun olen saanut kuvan ettei Proteiinia voi koskaan syödä "liikaa" paitsi kerralla vedettynä.
Hyvä liike, jos haluaa kasvattaa ranteita.

Terve. En ole ihan perillä vatsalihas treenistä,joten kysyn seuraavaa: Miten vatsoja on paras treenata? Itse olen niitä vuosikaudet harjoitellu jalat tuettuina,ja täältä luin että tällöin teen enemmän töitä lonkille kuin vatsoille(?)
Kun pistän jalat 90 asteen kulmaan esim. penkille,en pääse kuin vähän matkaa ylös päin. Apuja kaivataan.
Vittu mikä argumentti. Kaikki ei käy armeijaa b-miehenä ilmatorjuntapatterissa. Mä en ainakaan toivottavasti joudu koskaan kestämään saman verran fyysistä rasitusta ja niin vähän sängyllä makaamista kuin 12kk aikana intissä.^ armeijassa lähinnä maataan sängyllä joten tuskin ne sun massiiviset reisilihakset mitään haittaa
^ armeijassa lähinnä maataan sängyllä joten tuskin ne sun massiiviset reisilihakset mitään haittaa
Vittu mikä argumentti. Kaikki ei käy armeijaa b-miehenä ilmatorjuntapatterissa. Mä en ainakaan toivottavasti joudu koskaan kestämään saman verran fyysistä rasitusta ja niin vähän sängyllä makaamista kuin 12kk aikana intissä.