Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko se nyt niin että ilman treeniäkin keho on kataboliassa jos päästää siihen? Ainakin anorektikoilla näyttää lihat olevan suht paskassa kunnossa... Vituttaa vaan kun kipeenä eikä safkakaan oikeen maistu
Onko se nyt niin että ilman treeniäkin keho on kataboliassa jos päästää siihen? Ainakin anorektikoilla näyttää lihat olevan suht paskassa kunnossa... Vituttaa vaan kun kipeenä eikä safkakaan oikeen maistu
Vatsojen näkymisestä suurin osa on rasvan "vähyyttä", eli kun rasvaprosentti on siinä 10% tietämillä, ne ovat jo näkyvissä jonkin verran. Toki jos vatsa pömpöttää (eikä ole rasvaa!), kannattaa reenata syviä vatsoja myös yms. Hyviä vatsaliikkeitä ovat mm. rutistukset ja voimapyörä.
ookeih, no mikä ois sit kaikkein helpoin tapa lähtee polttaa tota rasvaa?
hello, ehk vähä tyhmä kysymys mut mikä/mitkä ois tehokkaimmat treenit vatsalihaksille. Oon nyt täs jo jonku 5kk tehny mutta tulosta ei näytä tulevan,edelleen se pömpöttää samalla tavalla ja ruokailu on kummiskin säännöllistä ja melko terveellistä. Eli miten sais noi vatsalihakset näkymään? Kiitos jo kaikille avusta.
Tyhmä kysymys, mutta pitää kysyä:
Mitä tapahtuu pitkässä juoksussa, jos proteiinin saanti on se perus 2g/paino kilo, mutta kalorit vajaana?
oivon vastausta tähän... Eli siis jos viikon on treenaamatta ja jää bulkit vähäselle sairauden takia niin kuinka paljon LIHASTA tossa ajassa "menettää" noin suurinpiirtein, eli onko määrä joku astronominen vai ihan pieni harmiton?
Miten ihmeessä kukaan tällaiseen osaa mitään vastata, kun ei edes tiedetä kuinka suuret miinuskalorit tulee olemaan???
Niin ja päivittäinen energiantarve on mitä luokkaa?
Tietäiskö joku hyvän ohjelman, joka kehittäis räjähtävää voimaa? sellanen joka soveltuis yleisurheilijalle heittolajeihin keihääseen ja kuulaan? Olen yrittänyt etsiä googletuksella muttei tahdo löytyä mitään.

No en nyt sanoisi metsään, vaikka itse en tuota ohjelmaa tekisi. Kannattaa alottaa tolla st:llä, koska se on aikas hyvä ohjelma aloittelijalle voiman hankkimiseen ja sitä pystyt tekemään tuolla sunkin salilla aivan hyvin.