Kuis paljon kierto- ja paikkaharjottelu eroaa toisistaan? Onko sillä mitään vaikutusta mihinkään, jos tekee vaikkapa kerran viikossa kestovoimatreenin kiertoharjoitteluna normireenien ohella, ihan vaan vaihtelun vuoksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuis paljon kierto- ja paikkaharjottelu eroaa toisistaan? Onko sillä mitään vaikutusta mihinkään, jos tekee vaikkapa kerran viikossa kestovoimatreenin kiertoharjoitteluna normireenien ohella, ihan vaan vaihtelun vuoksi?
Oon tästä motkottanu ennenkin, mutta mistä hitosta kiikastaa kun penkki junnaa vaikka koittanu mitä ja muut tulokset vaan nousee? Ojentajatki on turvonnu ja rinta hiukan. Tekniikkaki katottu kuntoon :(
Kädet:
L-veto tangossa roikkuminen myötäotteella MAX!
Punnerrus 1x20 2x15
O.Punnerrus 1x15 2x10
Leuat vastaotteella 2x7 1x5
Hindupunnerrus 1x15 2x10
Punerrus tasapainolaudalla/Staggered Push-ups 2x10
Keskivartalo:
Vatsat staattiset MAX!
Leuat niskantaakse 2x3
Linkkari 3x6
Istumaannousu 2x6
Selät 2x15
Vatsat ristiin 1x25 2x20
Leuat(Myötäote) 3x5
Linkkari L-veto tangossa 2x5 2x3
Silta 2x5
Noi 2 kertaa viikossa, ja kerran viikossa Pyramidi 20 asti? +Jos jaksaa niin jotain pientä hölkkälenkkiä joos nyt niin tarpeellista. miltä kkuulostaa?

Juu olen vasta aloitellut ja painoa löytyy 80kg ja risat. Ei kait siinä muuta kuin kovaa treeniä vain![]()
Terve! Tavoitteena olis että syyskuun 29.päivä kuluvaa vuotta menisi penkistä 25 toistoa 62.5 kilolla. Tällä hetkellä ei mene kuin kaksi kertaa, mahtaakohan tavoitteeni olla kuinka realistinen?
no aika 100% realistinen siinä tapauksessaSanokaa suoraan kuinka realistinen tavoitteeni on: Olen tällä hetkellä 187cm ja 62kg. Tuosta sitten pitäisi ----> 85kg ja bf % < 10%. Mitään aika rajaa ei tällä hetkellä ole, kunhan joskus toteutuisi. Treeniohjelma on ainakin kunnossa, eräs tuttava, joka on ammattilainen, tekaisi juuri pari viikkoa sitten uuden. Mutta niin miten on?