Miks vitussa copypasteet samaa kommenttia uudestaan? Tainnu ne aivot jäädä sinne Onnelaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en nyt halua provosoida tai mitään, mutta tuntuu vaan niin uskomattomalta että juoksija olisi kestävyydeltään niin huonossa kunnossa. Ellei sitten ole astetta lihaksikkaampi tämä juoksija.
Onhan se ihan hemmetin vahvan näkönen.
En mä copypastennut, selain jumitti ja painoin back-nappia mikä lähetti saman viestin. Muokkasin siitä jo vastaukseni.
BTW, tossa kuvassa minkä linkitin, vasemmanpuoleisin kaveri on Saif Saaeed Shaheen, tämän hetken 3000 m estejuoksun ME:n hallussapitäjä. On kyllä laiska jätkä kun ei kerkee ees puntilla käydä.
Onhan se ihan hemmetin vahvan näkönen.
En mä copypastennut, selain jumitti ja painoin back-nappia mikä lähetti saman viestin. Muokkasin siitä jo vastaukseni.
BTW, tossa kuvassa minkä linkitin, vasemmanpuoleisin kaveri on Saif Saaeed Shaheen, tämän hetken 3000 m estejuoksun ME:n hallussapitäjä. On kyllä laiska jätkä kun ei kerkee ees puntilla käydä.
Nyt vittu herää jo jätkä. Kaikkia ei kiinnosta paskaakaan vaikka vetäs 4000 cooperissa. Toisia taas ei kiinnosta vaikka menis 300 penkistä. Ihmisil saattaa olla eri tavotteita :O. Kehität hirveen riidan jostai cooperista ja laskuvarjojääkäreist jonku sähköhärpäkkeen takia :D
Tainno, voi helvetti.. jos kerran oikeilla istumaannousuilla saa vahvemmat lihakset, ja tolla ei, vaikka toi tuntuu 100% samalta, niin pitää varmaan sit heittää sähkövyö mäkeen... en mä halua turhan takia kärsiä. Mut samalta se kyllä tuntuu, niinku vittu tismalleen samalta. En tajua miksi se on eri asia että aivot lähettää sähköimpulssiin lihakselle, ja käskee sitä supistumaan, tai jos elektrodi lähettää sen. Lihas ei tiedä tai osaa erotella, että kumpi sen on lähettänyt. Eipä sekään mikään voimakas sähköjännite oo mikä aivoista menee lihakseen, kun käsket että nyt väännät täysiä, penkissä on 200 kg rautaa. Sähköjännite on pieni, tapahtuva supistus suuri.
En tajua miksi se on eri asia että aivot lähettää sähköimpulssiin lihakselle, ja käskee sitä supistumaan, tai jos elektrodi lähettää sen. Lihas ei tiedä tai osaa erotella, että kumpi sen on lähettänyt. Eipä sekään mikään voimakas sähköjännite oo mikä aivoista menee lihakseen, kun käsket että nyt väännät täysiä, penkissä on 200 kg rautaa. Sähköjännite on pieni, tapahtuva supistus suuri.
Oon jonkun aikaa miettinyt tätä tyhmää kysymystä
Onko leuanvedossa otteella merkitystä siihen mihin liike käy.
Leveällä ottaa enemmän selkään sen tiedän.
Mutta onko niin etää vastaotteella ottaa enemmän hauikseen ja myötäotteella selkään?
Ja muuten kannattaako leuanvetoja tehdä nin että jännittää selkää siellä yläasennossa, kun massaa pitäisi saada?
Oon jonkun aikaa miettinyt tätä tyhmää kysymystä
Onko leuanvedossa otteella merkitystä siihen mihin liike käy.
Leveällä ottaa enemmän selkään sen tiedän.
Mutta onko niin etää vastaotteella ottaa enemmän hauikseen ja myötäotteella selkään?
Ja muuten kannattaako leuanvetoja tehdä nin että jännittää selkää siellä yläasennossa, kun massaa pitäisi saada?