Jos haluun kasvattaa massaa nii kannattaako tehä mielummin esim. 4x8 , vai 4 sarjaa loppuun saakka esim. 12 toistoo, 10 toistoo, 8 toistoo, ja vikal 6?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos haluun kasvattaa massaa nii kannattaako tehä mielummin esim. 4x8 , vai 4 sarjaa loppuun saakka esim. 12 toistoo, 10 toistoo, 8 toistoo, ja vikal 6?
Voihan sitä koittaa tehdä hauiksille jonkun eristävän liikkeen eka käsi kerrallaan ja sitten noita perus hauiskääntöjä tangolla kaksin käsin.Saattaa olla, että on kysytty ennenkin, mutta kun en vastausta löytänyt, niin kysytään nyt täällä vielä. Eli miten saisi eliminoitua forkut hauiskäännössä tangolla tehtäessä? Joteskin tuntuu, että vetää forkut pumppiin ennen hauiksia ja näin ei saa kaikkea irti hauiksista.
Ja miten voi olla mahdollista että saan 15 leukaa mutta vain 20 punnerrusta jos sitäkään?

Mikä siiä oikein on ku aina ku vetää leukoja vasta otteella niin vasen olkapää naksahtaa ja tuntuu kipua? Ja miten voi olla mahdollista että saan 15 leukaa mutta vain 20 punnerrusta jos sitäkään?
Olen nyt 4 kuukautta tehnyt säännöllisesti salilla 2-jakoista ohjelmaa 2 kertaa viikossa (eli 4xsali/viikko). Tämän lisäksi olen epäsäännöllisesti harrastanut aerobista liikunta 1-3 kertaa viikossa (sähly, uinti, lenkki, tms...). Myös ruokavalio on pysynyt hyvin kasassa.
Nyt olen päättänyt aloittaa harrastuksena BJJ:n, jonka lisäksi olisis tarkoitus käydä salilla tehden tältä foorumilta opittua Arnoldin kultaista kuusikkoa, sekä käydä kerran viikossa uimassa. Kysymys onkin, jos käyn BJJ-treeneissä kolme kertaa viikossa, salilla kolme kertaa viikossa tehden Arnoldin ohjelmaa, ja kerran viikossa uimassa, niin onko ylikunnon saavuttaminen lähellä? Tai vetääkö keho itsensä jollain tapaa tukkoon tosta määrästä liikunta? Kannattaako esim salikerrat jättää viikossa kahteen, vaikka energiaa muuten löytyisikin?