Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko mitään liikettä, mitä voi tehdä kotona ja mikä vaikuttaa hauikseen?
Tarkoituksena ois aloittaa tauon jälkeen salillakäynti 2-jakoisella ohjelmalla jalat/yläkroppa jaolla. Tänään ajattelin treenata jalat. Seuraavan kerran pääsen salille huomenna ja silloin olisi siis vuorossa yläkroppa. Eli tällä viikolla treenaan päivinä ke,to,su. Kysymys onkin että minähän päivinä mun kannattais ens viikolla käydä salilla että palaisin niin sanottuun arki rytmiin? En pääse normaalisti sunnuntaisin salille kun silloin on säbätreenejä. Meneekö se liian raskaaks jos ens viikon maanantaista alkaen aloitan käymään normaalisti ma,ke,pe päivinä jotka mulle sopii parhaiten? Ja riittääkö 3 treenipäivää 2-jakoiseen ohjelmaan? Eli vaikka 1.päivä Jalat 2. päivä Yläkroppa 3.päivä Yläkropp+jalat

Mitä eroa on dippi telineellä jossa kahvat menee V muotoisesti verrattuna että ne menisi suoraan | | ? Paitsi että ensin mainitussa paukkuu olkapäät...
Muut aloittelijat, milloin ekaa kertaa olette huomanneet sen "pumpin", josta tälläkin palstalla puhutaan?
Minä huomasin tänään hauiksissa. Tein leukoja vähemmän kuin yleensä (8 ja 5), mutta sitten lisäksi ylätaljassa kevyemmällä painolla oikein sievällä pitkällä liikkeellä 10 toistoa.

Oon 18v ja käyny salil 3kk ajan keskimäärin 3 kertaa viikossa, tehny perus juttui paitsi mavee ja kyykkyy, mut niitäki vois alkaa tekeen. Ois tarkotus kehittää yläkropan lihaksia (olkapäät, rinta, hauis, vatsa, selkä), ja jalkoi mitä mavest ja kyykyst nyt tulee mut ei erityist intoo reenata jalkoja. 3 päivää viikos ois tarkotus käydä (ja tähä on viel pakko kysyy et eihä oo väliä et pitääks aina käydä ma ke pe tai mitkä päivät onki valinnu ku mitä jos seuraaval viikol käyki ti ke la vaiks). Oon joku kuukauden täs juonu sellast proteiinipalautus juomaa joka treenin jälkeen. Olis kiva saada vähä vinkkei millasii liikkeit ja millasil sarjoil ois hyvä tehdä tai mahdollisesti jonkilaist treeniohjelmaaki tähänäi, kaikenlaiset vinkit on tervetulleita.![]()