Heittoliike ja juuri ulkokiertäjä, punttia olen tosi vähän vääntänyt kahteen kertaan tulleen vamman takia, ja kysyn siksi, koska nyt joukkuepuntilla tehdään ihan muita juttuja kun pelkkää maksimivoimaa, haluan siinä sivussa sitä kehittää, kun kehittyy muukin tällä yhdellä kerralla viikossa jolloinka käyn itse, valmentaja ei suosittele muuhun kuin olkapääjumppaan tätä punttikertaa, mutta itse haluaisin vähän nuita kahta sinne laittaa.
Kaksi talvea on väännetty punttia, tämä ensimmäinen millonka tulee kunnolla sitä oikean voiman tekemistä, mutta kun ei olla vielä siinä vaiheessa kautta, että teemme sitä jaksoa minnekkä sijoittuu maksimivoima, vaan seuraava viikko on kevyt ilman puntteja jonka jälkeen tulee painoja enemmän, kuten mainitsin, syksy tehty perusvoimaa/kuntopiirityyppistä juttua. EI siinä voimatasot kasva sen kummemmin, mutta nyt haenkin omiin reenihin potkua?!
Ulkokiertäjälle on monisteella juttuja johonka liittyy mm. Kuminauhaliikkeet, 1-2 kg käsipainolla ulkokiertoa kyljellään, olkapään tuen kehittämistä, kaikkea oikealle lavalle ja ulkokiertäjälle, en tarvitse neuvojasi kun sen tutki ja liikkeet antoi olkapääkouluttaja, joka koulutti tällä alueella alueen fyssareita, mm. valmentajaani ja ex-valmentajaani.
En halua sinun yrittävänkään neuvoa mikä on lajille hyödyksi, ei tule onnistumaan sinne päinkään. Ihan vaan LAJIN ULKOPUOLELTA asiaa, jolla saan numeroita aikaan joukkuepunttien lisänä, samalla kun siellä tehdään erilaisia juttuja. Turhaan kulutat aikaasi tuohon jahkailuun ja tietoon mitä on jo tarjolla.
Saan kyllä tulosta aikaan, kunhan jaksan odotella, mutta haluan vielä EXTRAA, jolla nostetaan vain niitä tuloksia. Muutama kaverini on kehittynyt enemmän käymällä vielä ylimääräisellä punteilla, joten siitä juontuu tämä kysymykseni.