Niin vähän arvelinkin. Noh, tulipahan varmistettua asia.
no voithan sää ite vielä testata asian :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin vähän arvelinkin. Noh, tulipahan varmistettua asia.
Jos sen neljä kertaa viikossa treenaat, niin tuo ohjelma on kyllä järkyttävän surkea. Vissiin cybercoach vai mikä se oli joka nuita suoltaa. Melkein vaihtaisin joka tapauksessa koko ohjelman kunnolliseen samantien, vaikka vasta oletkin aloittanut. Ja painonnousutahti on kyllä liian kova, vaikka alussa sitä nestettä ja lihastakin kertyy tietenkin joutusammin ku muuten. Kuitenkin joku pari kiloa kuussa olisi parempi tahti.

Onnistuukos kyykkääminen hyvin mutkatangolla? Ajattelin kotisalin kalustoa uusia ja tulin ajatelleeksi, että ehkä en tarvitse (uutta) suoraa levytankoa, jos kyykky onnistuu mutkatangollakin. Kenelläkään kokemusta?
tarvisin vastausta pikaisesti =DKun jotkut on ylistäny noita Converse All Stareja kyykkykenkinä niin onko väliä onko ne "aidot" Converset vai käykö jotkut Prisman 15e kopiot? Muistaisin lukeneeni, että jotenki pohjista eroo mutta pitää nyt varmistaa vielä!
tarvisin vastausta pikaisesti =D
Joo 4 kertaa viikossa käyn ja kyllä toi on se cybercoachin ohjelma. minkähänlaista ohjelmaa suosittelisitte mulle?![]()
Moi! Oon halukas aloittamaan salitreenin, ja oon miettinyt että joka toinenpäivä tai 3 x viikossa kävisin salilla. Voisiko joku auttaa mua vähänsen että millaista treeniä kannattaa tehdä? Teenkö aina joka salikerralla koko kropan, vai reenaanko sillai, että esim maanantaina yläkroppa, keskiviikkona alakroppa jne...? ja sitten että miten reenaan? 3x10, 3x15 vai 2x15 vai miten? Oon niin huono viel tietämään kaikista salijutuista, et voisko joku vähän valaista mua?
Vipunostot sivuille?
Uskon, että täältä tulee vastaus niin pistetään tänne:
Oon käyttäny ufs whey2 koska on laktoosiongelma niin onko Mass isowhey samaa?
Siis onko tossa sellanen määrä laktoosia, että vaikuttaisi tohon ongelmaan?
Eiköhän ne aika samaa sotkua ole, ainakin laktoosia yhtä vähän. Massin protsku on kyllä paljon halvempaa.
jaa-a tossa ohjelmassa jota kattelin oli kumpiki "Olkapäälevitykset hitaasti" ja Viparit sivuille, no korvaan sit ton hitaasti osan vipareilla eteen, kiitoksia infosta
Miksi dietille ei suositella alkoholia edes tankkaamispäivinä?
Miksi dietille ei suositella alkoholia edes tankkaamispäivinä?
Dietillä on lihat muutenkin vähän lihat heikossa hapessa. Sit kun aletaan ryyppäämään niin testosteronitasot laskee (miehillä) ja eikös se alkoholi myös kuivata kehoa.
Leveyttä hartioihin? Miten sitä saa kunnolla? Kulmasoutua ja olkapäitä tekemällä?