Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Jos sen neljä kertaa viikossa treenaat, niin tuo ohjelma on kyllä järkyttävän surkea. Vissiin cybercoach vai mikä se oli joka nuita suoltaa. Melkein vaihtaisin joka tapauksessa koko ohjelman kunnolliseen samantien, vaikka vasta oletkin aloittanut. Ja painonnousutahti on kyllä liian kova, vaikka alussa sitä nestettä ja lihastakin kertyy tietenkin joutusammin ku muuten. Kuitenkin joku pari kiloa kuussa olisi parempi tahti.

Jos sen neljä kertaa viikossa treenaat, niin tuo ohjelma on kyllä järkyttävän surkea. Vissiin cybercoach vai mikä se oli joka nuita suoltaa. Melkein vaihtaisin joka tapauksessa koko ohjelman kunnolliseen samantien, vaikka vasta oletkin aloittanut. Ja painonnousutahti on kyllä liian kova, vaikka alussa sitä nestettä ja lihastakin kertyy tietenkin joutusammin ku muuten. Kuitenkin joku pari kiloa kuussa olisi parempi tahti.

Joo 4 kertaa viikossa käyn ja kyllä toi on se cybercoachin ohjelma. minkähänlaista ohjelmaa suosittelisitte mulle? :confused:

Kun jotkut on ylistäny noita Converse All Stareja kyykkykenkinä niin onko väliä onko ne "aidot" Converset vai käykö jotkut Prisman 15e kopiot? Muistaisin lukeneeni, että jotenki pohjista eroo mutta pitää nyt varmistaa vielä!
tarvisin vastausta pikaisesti =D

Moi! Oon halukas aloittamaan salitreenin, ja oon miettinyt että joka toinenpäivä tai 3 x viikossa kävisin salilla. Voisiko joku auttaa mua vähänsen että millaista treeniä kannattaa tehdä? Teenkö aina joka salikerralla koko kropan, vai reenaanko sillai, että esim maanantaina yläkroppa, keskiviikkona alakroppa jne...? ja sitten että miten reenaan? 3x10, 3x15 vai 2x15 vai miten? Oon niin huono viel tietämään kaikista salijutuista, et voisko joku vähän valaista mua?

Moi! Oon halukas aloittamaan salitreenin, ja oon miettinyt että joka toinenpäivä tai 3 x viikossa kävisin salilla. Voisiko joku auttaa mua vähänsen että millaista treeniä kannattaa tehdä? Teenkö aina joka salikerralla koko kropan, vai reenaanko sillai, että esim maanantaina yläkroppa, keskiviikkona alakroppa jne...? ja sitten että miten reenaan? 3x10, 3x15 vai 2x15 vai miten? Oon niin huono viel tietämään kaikista salijutuista, et voisko joku vähän valaista mua?

Minäpä valaisen sen verran, ettei ole mitään yhtä ja oikeaa tapaa treenata. Kuitenkin aloitellessa koko kroppa kerralla toimii keskimäärin paremmin kuin kovin jaettu ohjelma, joten otappa vaikka ja valkkaa joku 1-jakoinen käyttöösi. Ohjelmia täältä kyllä löytyy kun ottaa silmän käteen.

Uskon, että täältä tulee vastaus niin pistetään tänne:

Oon käyttäny ufs whey2 koska on laktoosiongelma niin onko Mass isowhey samaa?

Siis onko tossa sellanen määrä laktoosia, että vaikuttaisi tohon ongelmaan?

Uskon, että täältä tulee vastaus niin pistetään tänne:

Oon käyttäny ufs whey2 koska on laktoosiongelma niin onko Mass isowhey samaa?

Siis onko tossa sellanen määrä laktoosia, että vaikuttaisi tohon ongelmaan?

Eiköhän ne aika samaa sotkua ole, ainakin laktoosia yhtä vähän. Massin protsku on kyllä paljon halvempaa.

Eiköhän ne aika samaa sotkua ole, ainakin laktoosia yhtä vähän. Massin protsku on kyllä paljon halvempaa.

Ok hyvä tietää kun toi laktoositon hera on loppu niin tilaan tota toista, vaikka onkin parikymppiä kalliimpi purkki.

Dietillä on lihat muutenkin vähän lihat heikossa hapessa. Sit kun aletaan ryyppäämään niin testosteronitasot laskee (miehillä) ja eikös se alkoholi myös kuivata kehoa.

Ja lukuisia muitakin, esim. syömiset kusee ja alkoholi tyhjentää myös lihaksista solunesteet tehokkaasti..

Back
Ylös Bottom