Anna mennä vaan.
...mutta maltilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anna mennä vaan.
Mä kyllä sanoisin, että kannattaa hioo se tekniikka kuntoon ennen rautojen lisäilyä kun sulla ei iästä päätellen vielä kovin montaa treenivuotta ole takana.Vaikka tekniikka on minulla vielä esimerkiksi kyykyssä ei paras mahdollinen, niin kannattaako silti lisätä rautaa tankoon?
Huomenna voisin kattella liikkeissä suht puhtaita suorituksia.
Onko jollain jotai kikkaa millä sais sixpackin pysymään näkyvillä massakaudellakin?
Semmonen tuli mieleen, että oikea etureiteni näyttäisi olevan vasempaa suurempi. Miten kannattaa lähteä tasoittamaan tätä?
Ovatko esim. 3-jakoiset ohjelmat lihaksen kasvatuksen kannalta parempi vaihtoehto kuin esim. 2-jakoiset joissa tehdään 2 treeniä viikossa yhdelle lihakselle suoraan? Vai onko parempi tehdä yhtenä päivänä yksi lihasryhmä aivan puutuneeksi kerran viikossa 3-jakosella vai treenata useammin viikossa vähemmällä määrällä kerralla? Eli pääkysymys oli, ovatko 3-jakoiset ohjelmat hyviä lihasten kasvatukseen, kun tuntuu että treeniä tulee yhdelle lihasryhmälle liian vähän. Tai tulee paljon, jos on monta esim. rinta/selkä liikettä per rinta/selkä päivä, mutta riittääkö sekään jos sen tekee vain kerran viikossa?
Olen luustoltani todella siro. Olen miettinyt usein että onko meidän siroluisten vaikeampi saada itsestämme lihaksikkaan näköisiä?
Voisko joku viisaampi kertoa, että vaikuttaako voimapyörällä treenaaminen syviin vatsoihin vai niihin toisiin joita en nimeltä edes tunne?