Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi kyykky kaatuu eteen? Heikko vatsa?
Mahdollisesti.
Erityisesti etukyykky kysyy melkosesti keskivartalon lihaksia.
Nyt minulla alkaakin ohjelma jossa ei ole ollenkaan takakyykkyä mutta etukyykky löytyy. Lisäksi teen vatsaa reippaasti. Katsotaan miten takakyykky sujuu muutaman kuukauden päästä. Muita syitä eteenkaatumiselle?
Nyt minulla alkaakin ohjelma jossa ei ole ollenkaan takakyykkyä mutta etukyykky löytyy. Lisäksi teen vatsaa reippaasti. Katsotaan miten takakyykky sujuu muutaman kuukauden päästä. Muita syitä eteenkaatumiselle?

Asiasta toiseen erittäin hyvä keskivartalonvahvistusliike. Varsinkin jos selälle laittaa hieman lisäpainoa. Yrittää pysyä asennossa 3-4 krt maksimiajan.
![]()
Syön tällähetkellä aika pitkälti näin:
6:00 - Kunnon ruoka (esim. tänään vedin makaronilaatikkoa)
11-12:00 - ehramm rahka ja rasvaton raejuusto purkki (pieni) eli 250g ja 250g kummatki vissiin.
14:30 - SALI
16:00 - Kunnon ruoka
17-18:00 - ehramm rahka puolikas (125g), raejuustoa n. 100g ja tonnikalaa (vedessä) puol purkkia. Hera80 (1dl) ja malto6 (0.5dl) sekotettuna veteen (2dl)
Miten tota pitää muuttaa että saan bulkki ruokavalion? Pitäiskö noi 6 ja 11 ruuat vaihtaa? Ku sais sit hiilarit hyötykäyttöön salille..
^^ Miksi lämmintä ruokaa ei voi syödä aamulla?![]()