Minkälaista aamuliikuntaa suosittelette dietin aikana? kuinka pitkä ja kuinka kovalla sykkeellä? kuinka usein viikossa? ennen aamupalaa toteutettuna
20 minuutin intervallityylinen toimii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälaista aamuliikuntaa suosittelette dietin aikana? kuinka pitkä ja kuinka kovalla sykkeellä? kuinka usein viikossa? ennen aamupalaa toteutettuna
Tietäiskö joku jotain hyvää penkkiohjelmaa jolla vois saada 3-4 kuukaudessa maximin nousemaan jopa 20 kiloa? 80kg on suunnilleen se maximi tällä hetkellä, ikä 15v ja paino 75kg. Tavoite ois kesällä nostaa 90kg x 3. Mutta millä tavalla kannattais penkata ja miten usein?
tällainen kysymys: Olen treenannut jo melko kauan mutta nyt vasta mietin noita palautusjuomia. Olisiko Hera80 hyvä? en toivo nesteiden kerääntyvän vatsaani enkä saada enempää fläsää varsinkaan vatsan seudulle. Joten mikä olisi hyvä suhde protskun ja hiilareiden kanssa? onko se proteiini vai hh juuri se mikä tuo fläsää liikaa nautittuna?

tällainen kysymys: Olen treenannut jo melko kauan mutta nyt vasta mietin noita palautusjuomia. Olisiko Hera80 hyvä? en toivo nesteiden kerääntyvän vatsaani enkä saada enempää fläsää varsinkaan vatsan seudulle. Joten mikä olisi hyvä suhde protskun ja hiilareiden kanssa? onko se proteiini vai hh juuri se mikä tuo fläsää liikaa nautittuna?
onko se proteiini vai hh juuri se mikä tuo fläsää liikaa nautittuna?
Jos täällä vaikka saisi vastauksen
kuinkas paljon dietti kärsii kun vetäsin eilen pitkästä aikaan KOVAN kännin ja tänään aamulla darraa safkaa jonkun verran :ss

3 viikon lopulla mennään, ihan hyvältä on vaikuttanu.. pelkään vaa et ens viikol tulee seinä vastaa :DOnko kukaan tehnyt tuota --> www.hundredpushups.com testiä? Jos olette, niin kertokaa onko siitä mihinkään.
Jos bulkkaa nii onko sillä suurtamerkitystä jos ottaa osan kaloreista vaikka vaaleasta leivästä juustosta jne. ettei oo täysjyvää yms. kaikki?
Yks tyyppi kerto mulle että se oli treenannu nii kovaa thaiboxingia että lihakset kasvo nopeaa ja tuli arpia. Onko kys. mahdollista ja voiko sitä ehkästä esim. venyttelemällä?

Jos bulkkaa nii onko sillä suurtamerkitystä jos ottaa osan kaloreista vaikka vaaleasta leivästä juustosta jne. ettei oo täysjyvää yms. kaikki?
Yks tyyppi kerto mulle että se oli treenannu nii kovaa thaiboxingia että lihakset kasvo nopeaa ja tuli arpia. Onko kys. mahdollista ja voiko sitä ehkästä esim. venyttelemällä?
Elikkä 5x5 penkkiohjelma toimii hyvin? Pitääpi sitten siirtyä siihen![]()