Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä haittaa siitä muka voisi olla?Kannattaako venytellä jos on tuntuvia DOMSeja? Onko jotain haittaa?

Mitä haittaa siitä muka voisi olla?
Minä en puntin lisäksi kuntopiiriä tekisi. Tai jos tekisin niin vain kevyesti. Kannattaa kyllä treenata nuokin samalla ku muut..Kysyisin semmosta kun oon alkan tekee 2- jakosella eli jalat maanantaina ja torstaina ja yläkroppa tiistaina ja perjantaina eli onko tommonen kuntopiiri keskiviikkona ja lauantaina pahasta puntin kehitykselle? tarkoitan sitä että tuleeko rasitusta sitten liikaa( kuntopiiriin kuuluu vatsat omalla painolla ja lisäpainolla, etunojapunnerrukset omalla painolla ja lisäpainoilla, selänojennukset ja leuat omalla painolla) eli kannattaako vaikka jalkapäivinä tehä nuo vatsat ja yläkroppapäivinä joskus vaikka ylätaljan tilalle tilalle nuo leuat? Toivottavasti joku ymmärsi..
Minä en puntin lisäksi kuntopiiriä tekisi. Tai jos tekisin niin vain kevyesti. Kannattaa kyllä treenata nuokin samalla ku muut..

No täältä taas vähän erilaista näkökulmaa.Näkisin ettei aerobinen välipäivinä pahasta ole,kyseessähän kunnonkohotus eikä diettaus.Kyykyt,mavet ja soudut kulkee paremmin kun on hyvä yleiskunto
e:rintala,tais olla tuolla tekniikkaneuvoja liikkeisiin opastusta kulmasoutuun tangolla!

Kiitos pooli. Tuosta kuntopiiristä vielä sen verran että jos tuota sitten tekisi mutta jättäisi nuo lisäpainot pois tuosta etunojapunnerruksesta. Pelkään meinaan vaan sitä että olkapäät ottaa liikaa osumaa sitten kun on kaksi yläkropan treeniä ja kaksi kuntopiiriä viikossa.
Luin vaan apuluksen lainauksen,en ylempää viestiäsi mitä kuntopiiri sisältää!4*vko salilla rupee olemaan sopivasti,ja vatsoja sekä pohkeita voi tehdä sopivassa välissä,muut lihasryhmät saakin varmaan tarpeeksi rasitusta. Meinasin pahus että tolla kuntopiirillä tarkotat soutua,crostrainerilla polkemista tms.Hauiskääntö anyone?Mikä ois paras liike hauikselle käsipainoille tai mitä olette todenneet hyviksi? Jos videota tai giffiä mukaan niin hyvä ois![]()
Mulla on lihaskuntotesti eräs päivä aamulla klo 8:00. Moni muukin varmaan on huomannu että aamulla voimat on aivan nollilla, kuntoni on sellainen että läpi pääsen terävässä päiväkunnossa jos putkeen menee, mutta aamulla en usko että se on mahdollista?
Voiko tota aamuista voimattomuutta jotenkin selättää? Vetämällä jotain Malto6 pari desiä? Miten kauan ennen testejä toi kannattais nauttia? Jotain muuta?
moro onko järkevää käydä salilla ma ti ke to ja olla loppu viikko käymättä? oon 17v ja jos jatkan tota rataa niin kuinka kauan pitää käydä että rupee tuleen tuloksia?