lisäys edelliseen eli on jo extx tms laskuri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen kuukauden verran salilla käynyt, ja nyt on kehittynyt ajankäyttöongelmia. Eli kysymys kuuluu: Jos tulee tilanne, ettei minun käyttämässäni joka toinen päivä salilla -metodissa ehdi käydäkkään salilla sellaisena päivänä kuin pitäisi, niin kannattaako mielummin jättää se päivä väliin (jolloin kasvaa pidempi aika salikäyntien väliin) vai käydä edellisenä päivänä (jolloin tulee käytyä kahtena peräkkäisenä päivänä salilla). Eli siis käytän itse 1-jakoista ohjelmaa.
No kyllähän kannattaa sairauden jälkeen vedellä kevyesti alkuun. En ite lähtis edes samoilla painoilla, kuin ennen tautia ja sinä vieläpä lisäsit ylimääräistä :D

Haluisko joku muuten kertoo, että jos treenaa 3-jakosella ohjelmalla 1on, 1off-menetelmäl nii paljon pitäs olla taukoa sarjojen välissä, esim. penkkipunnerrus 3X10 ?
2-3min. Kuuntele vähän kroppaasi millä palautusajalla pystyt tekemään suht. samalla volyymilla uuden sarjan.

2-3min. Kuuntele vähän kroppaasi millä palautusajalla pystyt tekemään suht. samalla volyymilla uuden sarjan.
Nyt on tullut stoppi painon nousulle, ei oo vähään aikaan noussut, mutta sarjapainot silti ovat nousseet kohtuu hyvin eli vieläkin enemmän ruokaa nassuun?