Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis meinaatko nyt ranteilla kyynärvarsia? Nehän kehittyy sellaisissa liikkeissä missä joutuu puristamaan tai kääntämään rannetta, esim. maastaveto ja leuanveto (varsinkin lisäpainoilla) rasittaa kyllä forkkuja. Myös hauiskääntö ottaa forkkuihin. Minä ainakin treenaan forkut erikseen ku mulla on ne niin pienet, liikkeenä hauiskääntö myötäotteella, ottaa helvetin hyvinTreenaatteko ranteet erikseen vai kehittyykö joissain muissa liikkeissä salilla?
Jos vedät 1-jakoisella niin aika turhaa tuollainen hifistely IMO.Juu meinaan kyynärvarsia jos on se kyynärpää-ranne välinen lihas ja kun 2-jakosella treenaan ni ajattelin että tarviiko treenata erikseen mut eipä vissii tarvii :dance:

Mihin lihaksiin normi lenkkeily vaikuttaa? Jalkoihin tietysti mutta entä vatsa yms?
Niihän se tietysti. Mutta lähteekö juoksussa mahasta yhtään rasvaa pois ?
Siis meinaatko nyt ranteilla kyynärvarsia? Nehän kehittyy sellaisissa liikkeissä missä joutuu puristamaan tai kääntämään rannetta, esim. maastaveto ja leuanveto (varsinkin lisäpainoilla) rasittaa kyllä forkkuja. Myös hauiskääntö ottaa forkkuihin. Minä ainakin treenaan forkut erikseen ku mulla on ne niin pienet, liikkeenä hauiskääntö myötäotteella, ottaa helvetin hyvinJos vedät 1-jakoisella niin aika turhaa tuollainen hifistely IMO.
Myötäotteella (eli rystyset tangon edessä), mahdollisimman leveällä otteella ja et laske käsia ala asennossa aivan suoriksi asti. Yläasennossa taas niin korkealle kun vain pääsee...
Ei ole ihan noin yksinkertaista. Kyllä ne leuat ottavat selkään tekniikasta riippumatta, painotus vain eroaa. Kapea vastaote painottuu latseille ja hauiksille, kun taas leveä myötäote trapseille.
E: Minun järkeni mukaan siis.
Pitääkö (/kannattaako) rannekääntöjä tehdä kahta eri sorttia, myötä-otteella ja vasta-otteella?
Miten kreatiinin käyttö kannattaa aloittaa, siinähän on se tankkausjakso niin voiko sen koko annoksen vetää illalla vai päivän mittaan, ja miten se kannattaisi päivän mittaan annostella jos se pitää niin vetää?
Ei vitussa mene, jos sen oikein tekee. Strnum-veto on sitten asia erikseen...Trapseille...eli epäkkäille?:wtf: Ei kai se leveällä otteella leuanveto nyt sentään epäkkäille mene?
Mulla ei ainakaan omakohtasten kokemusten perusteella ole ollut kauheasti mitään eroa, oli sitä tankannut tai ei.Jostain luin että kreatiinin käytössä ei tarvita tankkausjaksoa että heti kannattaa vetää ihan normaalisti.. joku viisaampi voi kertoa tarkemmin. Ja eiköhän haulla pitäs tostakin löytyä tietoo?
Ei vitussa mene, jos sen oikein tekee. Strnum-veto on sitten asia erikseen...