Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tässä olisi yksi vatsalihaksiin liittyvä kysymys. Eli jos haluaa vatsalihaksille vähän voimaa ja niitä näkyviinkin lisää, niin sen mitä olen lukenut, niin tekee niitä vaikka sen 3x ~15 toistoa istumaannousuja, lisäpainojen kanssa. Sillä ilman painoja noitahan jaksaa takoa yli sata kerralla, ja siitä ei taida olla hyötyä![]()
Teethän niin, että jalat ovat vapaana ja kädet niskantakana?

Anpiainen®: Toki ottaa hittiä ojentajaan kaikki punnerrusliikkeet. Kannattaa kuitenkin tehdä ohessa myös suoraan ojentajia. Hyviä ja raskaita on esim. dipit ja kapee penkki. Tekniikka kuntoon![]()

Riippuu ihan sun tasosta ja ohjelmasta, että kannattaako suoria ojentaja sarjoja ottaa. Pitkälle pääsee jo vuorottelemalla rinta/hartiat, eikä ojentajaa tarvitse erikseen tehdä välttämättä 1-jakosessa ohjelmassa.Selvä
Ja eikös muuten ojentajia pystyny tekemään myös taljalla..
E: Tuota dippiä voiskin alkaa harrastamaan, kun joskus oon sitä muuten vaan kokeillu![]()
niin ja miten poltetaan rasvaa, ja miten taas kasvatetaan habaa? kun en rasvaa haluis yhtää vähentää
miksei mun kysymyksiin vastattu :(

hei millasii tuloksii ku tekisin sellasel laitteel, kai se on jalkaprässi mut jalat siin ei liiku , vaan keho ja ..noh siin istutaan ja uskon että tiiätte vaikka vähän vaikeasti selitin.työnnetään siis omaa kehoo poispäi.tehoo kuulemma jalkoihi tosi hyvi ja takamuksee.
nii mites, jos sil laitteel tekisin 2 x viikos vaikka puoltoist tuntii vaan sitä laitetta, ja maksimipainoil joku 6 toistoo..
tulisko hyvii tuloksii jalkoihi?
qitat is online now Report Post Reply With Quote
meinasin lähinnä tota, miksei vastattu, mut kiitos vastauksestasi tohon toiseen kysymykseen !![]()
niin, kuitenkin haluaisin vastauksen siihen että tulisiko tuloksia noin.:D
Totta kai sillä jalkoihin pikkasen voimaa sais, mutta kuten Marde jo asian ilmaisi, niin saisit MONELLA muulla ohjelmmalla parempia tuloksia.niin, kuitenkin haluaisin vastauksen siihen että tulisiko tuloksia noin.:D