Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuossa aloittelijat osiossahan on näitä faq threadijä. niitä kannattaa katsellaMoikka, oon 15v tyttö ja haluisin alottaa ihan kunnolla treenaamisen. oon jo vähän yli vuoden käyny silloin tällöin salilla, mut haluisin kysyy et minkälainen viikko ohjelma pitäs olla ja miten alottaa treenaus. Kiitos![]()

Voiko HIIT:tiä tehdä kuntopyörällä kun on painoa sen verran ettei paikat kestä juoksua eli esim. 5 min. lämmittelyä sen jälkeen 20 sek. täysillä, 40 sekunttia rauhakseltaan taas 20 sek täysillä, 40 sek rauhakseltaan jne. jne?
Dippi:onko dippi tavallinen kyykky vai minkähän näkönen se on , en oikeen löydä näitä liikeitä exrs sivulta kun en tiedä niiden englannin kielisiä nimiä
Kevyt viikko kaikille, kerran kevyesti vaikka yhtenä päivänä golden sixillä reenata.Tälläne kysymys ois.. eli tässä oon ollu reilu 1kk bulkilla, ja nyt pitäs malttaa pitää kevyt viikko vihdoinkin kun tulokset laskee aivan liikaa (kaikissa muissa paitsi mave & kyykky) , mitä mieltä siitä että tekisi kevyen viikon niin että kyykky ja mave kovaa paitsi muut kevyinä? ja jos ei niin pitäiskö stoppailla kevyen viikon ajaks bulkkia vai bulkki päällä kevyestä huolimatta?
Kevyt viikko kaikille, kerran kevyesti vaikka yhtenä päivänä golden sixillä reenata.
Riippu tietysti, kuinka kovaa treenaat, mutta jos oletaan että kovaa, niin ei tuollainen tahti kovin pitkälle kanna. Riittää vallanmainiosti, kun treenaat lihasryhmän kaksi kertaa viikossa.ehtiikö palautua jos treenaa joka toinen päivä lähinnä treenaan selkä, hauis, ojentajat, rinta kaikki samalla kertaa ja kaikki lihakset saa 6 sarjaa
ehtiikö palautua jos treenaa joka toinen päivä lähinnä treenaan selkä, hauis, ojentajat, rinta kaikki samalla kertaa ja kaikki lihakset saa 6 sarjaa
ehtiikö palautua jos treenaa joka toinen päivä lähinnä treenaan selkä, hauis, ojentajat, rinta kaikki samalla kertaa ja kaikki lihakset saa 6 sarjaa
Kuuntele kroppaasi. Riippuu liikkeestä, millaisia sarjoja teet yms. Itse olen pitänyt liikkeestä riippuen 60-120sec palautuksia. Ei sitä kelloa kannata tuijottaa, uutta sarjaa peliin kun tuntuu että taas jaksaa.Kui pitkät tauot olis hyvä pitää maksimissaan lihaksen kasvulle sarjojen välissä?
Kuuntele kroppaasi. Riippuu liikkeestä, millaisia sarjoja teet yms. Itse olen pitänyt liikkeestä riippuen 60-120sec palautuksia. Ei sitä kelloa kannata tuijottaa, uutta sarjaa peliin kun tuntuu että taas jaksaa.