Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis onko toi 140 nyt se sun kapea penkki?Paljos teillä on tuo kapean ja normipenkin yhteys? Siis, itsellä on normipenkin enkka nostettuna kesän alussa ja se on 160kg ja viime to ku tein sarjoja niin meni viel sarjojen jälkeen 1*140kg.
Ja mikähän on laji?Kysyisin viel että mikä painoluokka soveltuu 183cm ihmiselle?
Joo, tuo 140 on kapea pena ja 160 normi.Siis onko toi 140 nyt se sun kapea penkki?
Ja mikähän on laji?
kaikki 67-150kg väliltä..Kysyisin viel että mikä painoluokka soveltuu 183cm ihmiselle?
Ja mikähän on laji?
selväkaikki 67-150kg väliltä..
ei siinä nyt mitään tiettyä painoa ole missä sun kuuluis olla.. nostelet painoja ja bulkkailet niin kyllä se paino nousee ja huomaat sitten itse mikä on hyvä paino sulle..tarkotan omaa painoani siis olen nyt 61,5 kg painava ja sanovat aliravittuneeks et mikä ois paino miss kuuluis olla
tarkotan omaa painoani siis olen nyt 61,5 kg painava ja sanovat aliravittuneeks et mikä ois paino miss kuuluis olla
kyllä voi olla enemmänkin.. 75kg ehkä vähän lähempänä normaali painoaSemmonen about 70kg on sun pituselle normaali paino.
:D mutta mitä korkeempi ''normaalipaino'' sen parempi :D (ainaki tässä lajissa:D)Nuo on kummatkin normaalipainon sisällä eikä kumpikaan rajalla. Siksi ilmasu "about" :D
Täh? Voisitko kirjoittaa _vähän_ selvemmin kenties?mitä suositeltavia laitteita salilla kannattais tutustua ensin kun olen huomen kaverin kans lähös ekaa kertaa salille?
mitä suositeltavia laitteita salilla kannattais tutustua ensin kun olen huomen kaverin kans lähös ekaa kertaa salille?
Mikä on aloittelijan yleisin virhe, kun aloitetaan salilla käyminen?
Tehdään vain penkkiä ja hauiskääntöä, siinä sivussa ehkä vähän vatsoja. Laitetaan vitunmoiset rojut tankoon ja tehdään liikkeet paskalla tekniikalla. Eli jätetään se ego sinne pukkariin, hiotaan tekniikka kuntoon josta sitten maltillisilla painoilla eteenpäin ja treenataan koko pakettia niin siitä se lähtee.