Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kulmasoudusta tangolla: pitääkö selkä olla lattian suuntaisesti eli vaakatasossa, vai pystymmässä?
jos se paskana on ja aikoo parantua niin eiköhän kannata olla reenaamatta? nää kannattais kysyy aina lääkäriltä tai fysioterapeutilta, varsinkin jos on sairaus, joka kestää koko elämäs.

Eiköhän se hauis kasva aloittelijalla ja muillakin parhaiten leuanvedoilla vastaotteella (eli normaalisti) ja hauiskääntöjä tekemällä tangolla tai käsipainoilla.okei. oon tosi nuori mut ku yläasteen liikkatestit yms vähä pelottaa ku punnerruksii menee hikee 6
ikä on 12
pituus 150cm
paino 40kg
eli vähä hauista aattelin kasvattaa eli mitää vinkkejä? käsipainoja on tanko missä vetää leukoja on. ja miten hauiksen sais ns. kovaksi ku mulla on hauis ihan pehmee vaik jännittäiski.
Kannattaa pitää mun mielestä kyllä pidemmät tauot kuin parikymmentä sekuntia. Vaikkapa minuutti-puolitoista. Ja kannattaa niitä muitakin lihaksia treenata.:DOon treenannu käsipainoilla lähinnä hauksia joka toinen päivä, onko sopivan mittanen tuo 1 välipäivä?
Kuinka pitkän tauon kannattaa pitää sarjojen välissä? 10 sekunnin mittasia, jolloin toistot vähenee sarjojen edetessä, vai parinkymmenen sekunnin tauot, jolloin toistot ei vähene?
Niin tosiaan, kotona on punttitanko ja painot 47,5kg asti, ja käsipainot 10kg. Ihan tekniikoita opettelisin, ja vähän rupeaisin totuttelemaan, jne. niin mitä liikkeitä kannattaisi tehdä? Mistä katsoisi mallia, ja monestikko viikossa, minkäpituisia sarjoja ja montako? Lenkin ajattelin ottaa 2-3 kertaa viikossa, ja silloin punttia olisi myös 2-3. Nyt mieluiten ensin niin, että 2 lepopäivää viikossa koska olen jo parisen kertaa yrittänyt aloittaa tämän kunnon parantamisen, jolloin on ollut 1 tai ei yhtään lepopäivää viikossa---> 3 viikon päästä luovun kokonaan koko hommasta (mitä motivoimiseksi?) ja parin viikon päästä uudelleen. Nyt ajattelin ottamaan niskasta kiinni, ja ruveta ottamaan tavaksi ja harrastukseksi tämän.
Hera ja malto on aika perus settiä ja kannattava ostos..mitä lisäravinteita kannattaa 15v vetää.
lätkätreenejä joku 4-7 kertaa viikossa. sisältyy punttia ja keppijumppaa.![]()
Oon tämmönen 15v, kohtuu hyväs kunnos oleva nuori. Salilla käyntejä on noin puolitoista vuotta takana ja ongelmana on se että en oo löytäny hyvää kunto-ohjelmaa. Jos jollakin ois ehottaa hyvää ohjelmaa nii oisin kiitollinen. Mieluiten semmosta voimapainotteista, kiitos
Kelasin et vetäisin 3kk bulkin 3-jakosella.. onko järkevää? yleensä tehny 1- tai 2-jakosella