Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jaa no olen jo usemman kuukauden treenannut ilman yhtään väliviikkoa :D taitaa olla korkee aika pitää vai ? :D
Kysytäänpä tämä kysymys, joka varmasti on täällä monet ja monet kerrat kysytty, mutta miten usein ja kuinka kauan kannattaisi treenata parhaan tuloksen saavuttamiseksi? Olen treenannut tähän mennessä noin kaksi kertaa viikossa. Yleensä toisella kerralla hieman kevyemmin ja toisella hieman rankemmin kuulostaako hyvältä?
Mulla toiminu hyvin semmoset 15-20 sarjat.Miten pitkiä sarjoja ootte tehny rannekäännöissä?
ite oon tehny 3x12-15Miten pitkiä sarjoja ootte tehny rannekäännöissä?
Aika turha liike jos tekee paljon perusliikkeitä salilla esim. leuanvetoja ja maastavetoja missä kyynervarret jo rasittuvat. Lisäksi esim. hauiskäännöissäkin rasittuu eli aikamoista ajanhukkaa mielestäni. Voi senkin ajan käyttää salilla johonkin kunnolliseen. Voihan niitä tietenkin normitreenin päälle tehdä jos välttämättä haluu yrittää forkkuja kasvattaa, mutta ei siitä välttämättä mitään hyötyä ole.onko noista rannekäännöistä ees mitään hyötyä?
Aika turha liike jos tekee paljon perusliikkeitä salilla esim. leuanvetoja ja maastavetoja missä kyynervarret jo rasittuvat. Lisäksi esim. hauiskäännöissäkin rasittuu eli aikamoista ajanhukkaa mielestäni. Voi senkin ajan käyttää salilla johonkin kunnolliseen. Voihan niitä tietenkin normitreenin päälle tehdä jos välttämättä haluu yrittää forkkuja kasvattaa, mutta ei siitä välttämättä mitään hyötyä ole.
Dextro o rutosti nopeempaa. Hyvä ois olla sitä maltooki siellä ni ei mee ihan hedelmäsokeriksi se
Käyks fastin dextro käytettäväks palkkarissa heran kanssa? Ennen käytin maltoo mut nyt sitä ei enää myytykään tuolla kaupassa nii ostin dextroo.
ei kai niistä haittaakaan ole ?
Dextro o rutosti nopeempaa. Hyvä ois olla sitä maltooki siellä ni ei mee ihan hedelmäsokeriksi se
? Dextrohan taitaa olla dekstroosia elikkä glukoosia eli rypälesokeria. Fruktoosi taas on hedelmäsokeria.Jaa mitäs tuolla tarkoitat? Dextrohan taitaa olla dekstroosia elikkä glukoosia eli rypälesokeria. Fruktoosi taas on hedelmäsokeria.