Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Riippuu varmaan vähän antibioottikuurista. Kannattaa kysyä siltä lääkäriltä joka sen kuurin on määrännyt. Mulla on kokoajan antibioottikuuri akneen päällä ja hyvin pystyy treenaamaan. Kyseessä siis tetrasykliini.Mites tuo reenaaminen antibioottikuurin aikana? Jotain haittaa?
no jos sä vaan osaat ne liikkeet tehdä ilman opastusta niin et välttis tarvitse maksullista personal trainer-ohjelmaa.Joo.Olen sen verran lukenut pakkototoiston evankeliumia et jos jotain kysyy niin sanotaan et kato sieltä ja sieltä ja että tästä aiheesta ei enää keskusteluja aloiteta..
Mutta kokeillaan.
Olen 32 vuotias-melkoisen kovan elämänmuutoksen viime vuonna kokenut ylipainoinen nainen.
Nyt alkaa tuntua että seison taas jaloillani mutta katse onkin kiinnittynyt tähän kroppaan mitä ne jalat kannattelee.
Olen 160cm pitkä ja painan 78 kiloa.
Mä haluan että mä näytän myös siltä että olen selvinnyt ja tulen selviämään tästä elämästä.
Menin salille, mutta saliohjaaja sanoi ettei tee ohjelmia kuin virka-aikaan, ei poikkeuksia.No minä en silloin pääse.
Nyt olen räpeltänyt laitteiden kimpussa, mutta tuntuu ettei hommasta tuu mitään vaikka laitteet on tuttuja ilman ohjelmaa.
Voisiko joku kertoa hankinko personal trainerin tekemään ohjelman(?) vai osaisiko joku sanoa millasella setillä kannattaisi lähteä liikenteeseen?
Ruokavaliota olen osannutjo muokata näiden täällä olevien ohjeiden avulla mutta mitä teen treenin kanssa?
Omaan rasvaa vähän ympäri kroppaa mutta suurin dilema on tuo rasvainen vyölaukku.
Olen vain ollut välinpitämätön itsestäni.
Olen aikoinani ollut todella innokas salilla kävijä mutta ilmeisesti aika on tehnyt tehtävänsä etten osaa hahmottaa mitään ohjelmistooni.
Käyn joka toinen pvä sauvakävelemässä ja toinen päivä salilla.
Jos pystyt jeesaamaan-saliohjelma for dumies-kiitos Sinulle.
Raippaa ja rakkautta kaikille
:whip:
vitamiini
Harrastan muuta liikuntaa (fyysisiä töitä, pyöräilyä kun ei ole varaa autoon, sählyä ja lätkää) joka päivä. En kaikkea kerralla mutta aika monta suoritusta päivän aikana saattaa olla. Treenipäivät ja muut ratkasee, kuinka paljon liikuntaa tulee päivässä.
Tämän takia esim. jalkoja en voi treenata salilla enää lainkaan. Täysin veteliä koko ajan vaikka venyttelisi. Kyllä juosta ja luistella jaksaa, mutta esim. jalkakyykyt ovat täysin mahdottomia.
Ongelmana tässä on se, että en etsi mitään "sunnuntailihaskasvua" vaan ihan maksimaalista kasvua. Eli onko pakko vähentää liikuntaa ja fyysisiä töitä?
terve laadin tuossa itselleni ohjelman mutta onko siinä mtn järkeä?
terve laadin tuossa itselleni ohjelman mutta onko siinä mtn järkeä?
Ma: Rinta , kädet (70% MAX PAINOSTA LYHYILLA SARJOILLA)
Ti: selkä , olkapäät , jalat (70% MAX PAINOSTA LYHYILLA SARJOILLA)
Ke: rinta , käet, keskivartalo (50% MAX PAINOSTA PITKILLA SARJOILLA)
to: Huilia
Pe: selkä , olkapäät (50% MAX PAINOSTA PITKILLA SARJOILLA)
La: jalat , keskivartalo
su: Huilia
Joko taas? :jahas: Jos lihasta haluat, niin kyllä sitä liikuntaa olisi syytä vähentää. Ja nimenomaan syödä ja nukkua kunnolla. Vieläkö seuraat päivin öin lätkää?
Mutta miksi liikuntaa tulisi vähentää? Eikö lepoon riitä pelkkä nukkuminen? Ts. kyllähän lepoa tarvitaan muutenkin, mutta miksi muu liikunta on lihaskasvun kannalta haitallista?
Eli muulla liikunnalla ei ole mitään haittaa lihaskasvulle, vaikka sitä olisi kuinka paljon? Rajaa ei siis tulee missään vastaan? Joku tänne kirjoitti, että pariin tuntiin ei kannattaisi harrastaa aerobista liikuntaa salin jälkeen, koska se haittaa palautumista, tms. Onko tuo nyt sitten totta vai ei?