elasto
Mode
Kerran päivässä. Treenipäivinä palkkarissa. Tai sitten vain treenipäivinä palkkarissa.Miten kreatiiniä pitää ottaa latausjakson jälkeen?
Ennen treeniä ja treenin jälkeen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerran päivässä. Treenipäivinä palkkarissa. Tai sitten vain treenipäivinä palkkarissa.Miten kreatiiniä pitää ottaa latausjakson jälkeen?
Ennen treeniä ja treenin jälkeen?
syön aamulla puuroa,leipää 2kpl,banaanin,kahvia ja maitoo. sit koulussa 11.45. ruuan ja 5 leipää 0.5 l maitoo. ja sit kotona jotain mitä on tehty+leipää. ja sit vähän ajan päästä jugurttia ja banaanin, sitte illallalla tulee syötyä vielä leipää. niin on tuossa jonkun verra syömistä .mutta ei paino nouse.
QUOTE]
no ei tuossa niin paljoa ruokaa ole ja muutenkin tosi hiilaripainotteinen, korvaa nuita leipiä vaikka jollain josta saat protua, ja jos paino ei nouse niin lisää ruokaa ja jos sittenkään ei nouse niin, lasket kalorit ja kulutuksen ja sitten viimeistään tiedät paljonko pitää syödä että paino nousee. mutta siis enemmän proteiini pitoista ruokaa koska tuossa on aika lailla tollasia hiilarimässyjä.
joo.kyllähän mie jonkun verran saan lihasta proteiinia.mutta pitää ostaa vaikka jotain tonnikalaa tai tuota maitorahkaa<< onko tuossa minkä verran proteiinia?
Nyt kyllä alkaa oikeasti kyrpiä kun penkissä ja vinopenkissä polttaa niin pirusti ojentajat.
Kokeillut erilaisia otteitakin. Rinnassa pitäis tuntua.

Laitan tän nyt tänne kun en viitti uutta threädiä tän takii alottaa.. Eli, mulla ois testit tulossa tässä ihan lähiaikoina. Vatsalihastesti on sellainen että piippauksen tahtiin mennään ylös ja alas. Pitäisi saada jotain 200 että saisi täydet pisteet testistä. Onko kellään kokemuksia tästä piippauksen tahtiin tehtävästä testistä? Minkälainen on, onko jotain vinkkiä antaa että miten kannattaa tehdä että jaksaisi tehdä mahdollisimman pitkään?![]()
Päivää. Olen nyt vakavasti miettinyt viikon, ja päätökseni olen tehnyt, että alan ihan tosissani treenaamaan. Olen hakemassa vaan ulkonäköä, ja voimaa. Eli en hae mitään huippu tuloksia, enkä mieti mitään kisoja. Heti sanon, että selkäni ei kestä suurta rasitusta, kuten polvetkin ovat aika heikko kohta. Eli jaloille en mitään suuria tavotteita laita. Kädet ja vatsa olis ehkä semmoset, mistä haluan eniten lihasta treenata. Olen käynyt välillä salilla, eli ei nyt mikään ihan uusi juttu ole, mutta tietoa ei ole paljoa. Yksi paska kohta itsessäni on, että olen todella laiha, en paina kuin 53 kiloa ja pituutta on reilut 170cm, eli periaatteessa alipainoinen. Mimmosta sapuskaa ja kuinka paljon pitäis alkaa syömään, että painoa tulee? Sitten, että mimmosilla toisoilla olisi hyvä aloittaa? Mikä treeni ohjelma sopisi minulle? Olen ajatellut, että käyn 3 päivänä viikossa. Mitään muuta urheilua en harrasta. Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon ensimmäisinä kertoina?

Liikkei rintalihastreeniin kotona ?
On käsi painot ja leuanvetotanko ja joku laite mil
ei ainakaa rintalihaksii saa treenattua. Kiitos![]()
mikäköhän nyt on kun vatsalihasten,alapalikoitten vasemmalla ja oikeella puoleella koskee kun painaa niistä siis kun loppuu lihaksen raja niin siinä.???
Onko tämmöset hyvät dietti safkat treenin jälkeen eli samantien palkkari, puolen - tunnin kuluttua (n. 19.30) 2 dl puuroa, rahka purkki ja pari mukia maitoa. Sitten n. 22.00 tonnikala purkki. Mietin vaan kun pitäs alkaa parin kuukauden päästä koitteleen ekaa kertaa semmosta diettiä, että lähtis läskiä enemmän kuin pihviä.![]()