Mitä se HST on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos!Voisko joku kertoo pari vatsalihasliiket mitä voi ihan kotona tehdä.
>>ikä 12, pituus 173cm ja painoa 56kg
Oon painoi jo vähän nostellu ala-asteelta asti ja nyt haluis vähän
noit vatsalihaksia esilleKiitos!
Ok noilla pääsen kyl alkuun, kauan muuten menee suurinpiirtein et tulokset alkaa näkyä ?
Siis ku ei mul tota rasvaa kummiskaan paljon ole.
En jaksa kaivaa sitä T-Nationin artikkelia jossa käsiteltiin näitä perusliikkeiden tulostasoa toisiinsa nähden, mutta muistaakseni siinä jutussa oli pointtina se, että artikkelin kirjoittajan näkemys hyvästä kunnosta oli sellainen, että penkistä pitäisi nousta vähintään 150% omasta painosta, kyykky vähintään voimanostosyvyydestä 200% omasta painosta ja mave vastaavasti 250% omasta painosta.
Minun mielestäni nuo määrät on suhteessa toisiinsa aikalailla sopivat, mutta tietenkin suhteelliset tulokset riippuu hieman kropan mittasuhteistakin. Itselläni tulokset noudattelee aika lähelle noita suhdelukuja, vaikka aavistuksen posenteista olenkin jäljessä.
Katon jos löytäisin sen vielä.Montako sarjaa ja toistoa olis hyvä istumaannousuissa 3 kertaa viikossa? olisko joku tällänen 2x10-15? vai 3x20? Haluisin näkyvyyttä vatsalihaksiin!eli mikä on sit paras?
Mittauta rasvaprosenttis salillas missä käyt... aika varmasti siellä voi mittauttaa...en tajunnut sori :\Joo mut oon aika nuorikin viel ei mulla ylimäärästä rasvvaa oo varmaan yhtään mitään.