Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse vaihdoin liikkeen GHR:n kun halusin hieman vähentää alaselkään tulevaa rasitusta.Terve! Millä pystys korvaamaan SJMV:n?? Oon koittanu nyt tässä tekniikkaa opetella vaan ei tuu mitään.onko mitään liikettä jolla vois korvata.
Terve! Millä pystys korvaamaan SJMV:n?? Oon koittanu nyt tässä tekniikkaa opetella vaan ei tuu mitään.onko mitään liikettä jolla vois korvata.
-tangon tulee kulkea koko aika jaloissa kiinni, alusta loppuun.
Miten tuo on käytännössä mahdollista, jos pitää jalat suorina?

Toi on itseasiassa romanian deadlift. Suorinjaloin maastaveto nimensä mukaan vedetään suorinjaloin. Ite vedin viimeks vielä 7cm boxilta yli 200 sarjaa eikä mitään ongelmia pitää tankoa kiinni jaloissa. Toki PIENI koukku voi olla jos ei liikkuvuus riitä tai tuntuu että venyttää vaan hermoja taipeissa.
tästä lähtien vain romanian deadliftiä mulle...toimii!siinä tapauksessa sanon, että en enää ikinä tee sjmv...kakka liike, ei läheskään niin paljoa saanu tuntumaatästä lähtien vain romanian deadliftiä mulle...toimii!
Kyl sjmv toimii ku osaa tehä oikein.. Se IMO parempi liike yksinkertasesti koska pitempi liikerata ja kovempi venytys.
kyllä se varmasti toimii...mieliä melkein niin monta kuin treenaajiakin. en kuitenkaan sanoisi, että on suurempi venytys, koska ton romanin voi kyl laskee maahan asti, mutta jos sen saa maahan asti niin sit ei työnnä perää tarpeeks taakse. sitä meinaan ei saa paljoa polvien alle vietyä niin, että venytys tuntuu siedettävältä.
niille jotka ei saa tota sjmv tuntumaan niin kannattaa ehdottomasto kokeilla tota liikettä mikä on ton linkin takana jonka laitoin pari posti sitten.
askel kyykky on myös ihan ehdoton: http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBWalkingLunge.html
Ja sit jos viet RDL:n lattiaan asti ni se ei enää oo sama liike.
sitä juuri meinasin, että sitä ei saa vedettyä sinne, koska venytys tuntyy niin tappavalta jo heti polvien alapuolella. olenko nyt ymmärtäny väärin, koska itse aina ajatellut, että mitä enemmän/helpommin tuntuu venytystä, sitä suurempi venytys? kädet saan laitettua lattiaan kun jalat on suorana, muuta ei mitään toivoa, että onnistuisi edes hipaisemaan maahan jos asento on sama kuin rdl:ssa.