?Elikkä kysymys kuuluu, että mikä olisi korvaava liike maastavedolle kun Meidän salilla ei sen treenaaminen onnistu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
?Elikkä kysymys kuuluu, että mikä olisi korvaava liike maastavedolle kun Meidän salilla ei sen treenaaminen onnistu?
Mä vastasin sulle jo. Tossa sun ohjelmassa tekisin vaikka SJMV:n siinä tilalla.
Onko sulla jotain ongelmia siellä selässä sitten vai miksi et voi tehdä mitään maastavetoja? Melkeenpä kaikki hyvät takareisiliikevaihtoehdot kuormittaa alaselkää todella paljon paitsi GHR. Jos on selkävaivoja niin menee kyllä koko ohjelma uusiksi, koska tuskin voit tehdä takakyykkyä tai kulmasoutuakaan silloin.Juu en tajunnutkaan, että se viesti oli minulle. Mutta kuitenkin niin maastaveto ei onnistu, sjmv:tä en halua lähteä tekemään kun pelkään selkäni puolesta niin mikä olisi seuraavaksi paras vaihtoehto?
Kun tekee hauiskääntöä tangolla, niin pitäisko kyynerpäät pitää vyötäron vierellä vai tukea vyötäröllä?
En tiiä oliko tuo nyt selvästi kysytty.
Uskaltaa. Mutta uskallatko sinä?uskaltasko kokeilla 35 kg käsipainoilla penkkipunnerrusta.jos jaksaa 30kg 10 toistoo. tyhmä kysymys mut kysyin huviksee:D
Kyllä sä niillä varmasti muutaman saat, kokeilemalla selviää.ok.aattelin vaa että montakohan toistoo niillä saa vai saako yhtää ettei rymähä päälle.
Miksi noin paljon heraa päivän aikana? Kannattais ottaa proteiinit mielummin jostain kiinteästä niin pitää nälkääkin paremmin. Illalla vaikka tunaa ja aamulla raejuustoa tai rahkaa.

Mikä on se kalorimäärä kun pitäis saada päivässä et tulee massaa? Ite oon huono syömään ja nyt todella kova yritys saada se parantumaan. Sitku jaksan ni kirjottelen lapulle mitä pitäis syödä ni mutsi saa pitää sitä sit mukanaan ni aina kun käy kaupassa ni on tarpeet ostettu
Kun tällä hetkellä jääkaapista ei löydy yhtikäs mitään...huoh
Riippuu muunmuassa sun painosta.