Mäkin lähden nyt kokeilemaan tätä ohjelmaa. Siis ymmärsinkö nyt oikein, että esim. kyykkän sen 5 kertaa sitten kahden minuutin tauko sitten taas kahden minuutin tauko jne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarviiko rinta ja selkä enemmän kuin yhden liikkeen jos kyseessä on 1 jakoinen treeni tai 2 jakoinen treeni joka on jaettu yläkroppa-alakroppa ?
miten hoidatte lämmittelyn ennen punttia. otatteko lämmön esim polkemalla kntopyörää vai alotatteko pienillä painoilla
mikäköhän mulla on kun nykyään menee noin 3-4 päivää kun lihakset palautuu.ennen ei oo menny näin pitkää.esim kävin maanantaina salilla niin on vieläki lihakset jumissa ja kipeenä?

Veikkaan, että ei saa kolistella painoja. Suorin jaloin vedossahan ei tarvitse painoa laskea maahan asti. No mutta alkuperäiseen kysymykseen: Tossahan toi ohjelma on täynnä noita vaihtoehtosia liikkeitä mitä voit sillon tehdä (SJMV, koukistukset).^^mites tuo suorinjaloinmaastaveto sitten onnistuu? jos tilasta on kiinni niin samanverran tilaahan nuo vievät suurinpiirtein
niin se voi kyllä ollaVeikkaan, että ei saa kolistella painoja. Suorin jaloin vedossahan ei tarvitse painoa laskea maahan asti. No mutta alkuperäiseen kysymykseen: Tossahan toi ohjelma on täynnä noita vaihtoehtosia liikkeitä mitä voit sillon tehdä (SJMV, koukistukset).
Leveämpi ku sun hartijat. Kokeile vaikka about samaa leveyttä, kun sellasella perus ylätaljan kahvalla tekisit.Kun tarkoitetaan Leuanveto leveällä otteella, niin kuinka leveä se ote sitten on verrattuna esim nyt normaaliin otteeseen?
oon käyny nyt vähemmän salilla, mutta kovempaa oon treenannu.