Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ArmWt.htmlUskoisin että joku tällainen löytyy, ei vaan satu omaan silmään millään...
Joku sellainen threadi josta mahdollisesti näkisi millaisia käsiliikkeitä voi
tehdä käsiä treenatessa
no jos tekee sarjaa 106 kg:lla ... onko liian iso painot? isommilla painoillakin menis mut ei viitti tehä :D sittenku oon päälle 185cm nii sit vedän niiin paljon kyykyy ja mavee ettei jalkaprässejä tarvitaKristallipallo kertoo,että voi vaikuttaa,jos tekee liian suurilla painoilla huonolla tekniikalla.![]()
no jos tekee sarjaa 106 kg:lla ... onko liian iso painot? isommilla painoillakin menis mut ei viitti tehä :D sittenku oon päälle 185cm nii sit vedän niiin paljon kyykyy ja mavee ettei jalkaprässejä tarvita
oon muutes 14v

Moro taas, kattelin tosta haulla ja vaikka kiristelystä juttuu tuli ni en oikee löytäny vastausta siihen, että missä vaiheessa alottaa se? Eli nyt oon heinäkuunlopulta asti syöny aika rajusti, tulokset on noussu, lihasta on tullu mut viimeaikoina on tietyst myös ruvennu rasvaprosentti kasvamaa.
Tää on eka kerta ku bulkkailen ja oon vähä pihalla näist jutuist, eli mistä tiiän et nyt ois hyvä vaihe alottaa se diettaaminen? Vielä miun ei varmaa kannata, koska ei tuota läskiikää oo tullu vast ku sen verra et ilman paitaa sen huomaa ku rupee tarkastelee ja oletan et jos nyt jo alan ottaa pois ni lähtee kyl saadut lihaksetki.
Toki tääki on varmaa niit yksilöllisiä asioita ja omasta mausta vähä kiinni, mutta ideana ois alottaa se kiristely sen verra ajoissa ettei sit tarvii 5kk vetää keitettyi porkkanoit, mutta jäis käteen kuitenki voimaa/massaa.![]()

Voit tehdä jalkaprässiä niin isoilla painoilla kun pystyt tekniikan pysyessä siistinä. Eli kunhan se perse pysyy siinä penkissä kiinni eikä selkä pääse pyöristymään niin on aivan turvallista tehdä eikä vaikuta sun pituuskasvuun. Selän jos menet rikkomaan niin se on jo huonompi juttu sen pituuskasvunkin kannalta.no jos tekee sarjaa 106 kg:lla ... onko liian iso painot? isommilla painoillakin menis mut ei viitti tehä :D sittenku oon päälle 185cm nii sit vedän niiin paljon kyykyy ja mavee ettei jalkaprässejä tarvita
oon muutes 14v
Nyt meni ohi, selvempi selitys, meikäläinen ei ainakaan tajunnu tosta mitään;)Jos massaa haetaan ni meneekö se niin, että sarjan viimisillä toistoilla paino on todella raskas vai, että se paino alkaa tuntumaan raskaalta tai sit niin, että viiminen toisto menee juuri ja juuri?
Jos massaa haetaan ni meneekö se niin, että sarjan viimisillä toistoilla paino on todella raskas vai, että se paino alkaa tuntumaan raskaalta tai sit niin, että viiminen toisto menee juuri ja juuri?
Maanantai
Etureidet
Kyykky: 4 sarjaa (12, 8, 6, 3)
Jalan ojennus: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Takareidet
Maaten jalan koukistus: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Pohkeet
Pohkeet seisten: 3 sarjaa (15, 12, 8)
Keskiviikko
Rinta
Penkkipunnerrus: 4 sarjaa (12, 8, 5, 5)
Dippi lisäpainoilla: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Olkapäät
Pystypunnerrus istuen: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Vipunostot sivuille: 3 sarjaa (12, 10, 8)
Ojentajat
Ranskalainen punnerrus maaten: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Ojentajapunnerrus taljassa: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Perjantai
Selkä
Maastaveto: 5 sarjaa (20, 15, 12, 8, 2)
Kulmasoutu: 3 sarjaa (8, 6, 6)
Leuanveto myötäotteella: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Hauikset
Hauiskääntö tangolla: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Hauiskääntö istuen käsipainoilla: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Kannattaako minun käydä salilla?
Olen siis 15v 171 cm pitkä ja 49 kg, että olen siis todella laiha.
Kävin salilla 2007 syksystä 2008 huhtikuuhun kunnes lopetin. Tosta olen kasvanut 7 cm kun aloitin
Minusta kuulemma pitäisi tulla +185 cm.. Että voiko sali keskeyttää pituuskasvuni?
Ja tuohon alipainoon olisiko jonkinlaisia vinkkejä?
Tapauskohtainen. Itselle ei ole koskaan sattunut onneksi, mutta aika kauan siitä toipuminen kuulemma kestää. Täältä ehkä löydät enempi kokemuksia: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=61134Kunika kauan teillä on mennyt, kun olette päässeet ylikunnosta yli?