Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko muuten mitään haittaa kehitykselle jos välillä esim penkissä tai leuanvedossa tekee sarjassa ni paljon toistoja ku menee,ja sit normaalia pitempi palautus?
Tota, marraskuussa tulee ikää 17 ja kauhea halu alkaa käymään salilla. Jalkapalloa ja kotona käsipainoilla tullut reenattua. Aikaa on käydä vaikka 5 kertaa viikossa jos se on suositeltavaa, mikä olisi semmonen perus aika olla salilla?
Pituutta ja painoa 178/68, painoin haluisin saada vähän yli 80kg. Kannattaako heti ostella mitä-lie jauhoja? Vähän huono kirjotus, mutta olisi kiva saada vastauksia.

Onko sillä mitään väliä mihin aikaan käy? Tarkotus ois vaan saada reenattua kroppa hyvään kuntoon.![]()
Turhaa hifistelyä. Ei ole väliä oikeestaan, koska käyt.
Kyllä se vähän syömisiä katsoo :D
Mene olli milloin sinulle sopii.
Näitä koko kropan treenejä on niin helvetisti ja kun pitäis painottaa tiettyihin lihaksiin harrastusten takia, niin minkälaista treeniä kannattaisi käyttää ?
Ja sitten kun oon syönä proteiinia ennen treeniä, kun joku neuvoi ja hiilihydraattia jälkeenpäin, niin kerrotaan sen olevan toisin päin. Treenauksessa olen neuvoton, mutta lihaksia kyllä on.
Ei. Ite käyn aina aamusin, ja alla on yleensä syöty pelkästään aamiainen.
sama homma täällä, ja?
Niin, kun sä sanoit, että riippuu syömisistä millon voi reenaa, niin yleensä aamusin reenatessa ei ole hirveesti kerinny syömään ja ainakaan mua se ei ole vielä haitannu = ei ole hirveesti väliä syömisienkään kanssa, millon voi mennä reenaa... tai kannattaa.
Tarviiko sitä lepoa nyt sitten niin paljoa jos käy vaikka sen 4-5 kertaa. Teen aina kaiken niin täysillä ja hyvin kun pystyn.
Pääpunasena pitää painaa :curs: