Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite kun aloitin nyt tän lenkkeilyn niin juoksemista en jaksanut kauaa kun on niin huono kunto, mutta kävely taas ei tuntunut missään. Otin nytten repun mukaan johon 11,5 Litraa vettä sisään ja kävelin vaikeassa vaihtelevassa maastossa noin 2h. Nyt kyllä tuntu ja selkä oli ihan hiessä, mutta uskaltaako tota tehä joka toinen päivä? Ja oletan että tolleen kunto paranee nopeemmin? Ja siis tuo on kaikista mukavin muoto itselleni ja pidän siitä.
Toi kaks tuntia kuulostaa ainakin omaan korvaan turhan pitkältä ajalta, eikö tuntikin riittäisi?
Tuleeko tosta fastin hera 80 mitään sivuvaikutuksia esim finnejä tai jotai?
? Onko jotkut tontut käyny mulle yöllä tunkemassa ruokaa kurkusta alas, vai voiko lihakset kasvaa ja tulokset kehittyä, vaikka kulutan mielestäni energiaa suht. paljon verrattunna siihen määrään mitä syön. Salille pyöräilen vauhdikkaasti 30 mins, sitten seuraa n. 1h salireeniä ja 30 mins pyöräilyä takaisin kotiin. Välipäivinä käyn n.40 minutin hölkkälenkkejä.Siirryn 1-jakoisesta 2-jakoiseen. Jako päiville on jalat,vatsat,kädet sekä olka,rinta,selkä; 4 treeniä viikossa.
tähän liittyen kysymys:
Onko kokemuksia kumpi vaihtoehto 2-jakoisessa on toiminut paremmin:
1. jakso (esim. 3-4 viikkoa) 10 toiston sarjoja ts. kaksi massatreeniä viikossa. Sitten vaihto voimatreeniin, jossa taas jakso pelkästään lyhyitä sarjoja VAI
2. alusta lähtien joka viikko yksi voima(toistot max.5)- ja yksi massatreeni(toistot 10).
Kiitoksia!
Älä ymmärrä väärin, en dissaa vaan mielenkiinnosta kysyn.1.Jos teet kahessa jaksossa (voima/massa) niin tee ensin voimatreenit, se on hermoston kannalta parempi.

Morjes,
Olen aloittanut saliharrastukseni, taino treenaan kotona Arc:n koko kroppa teeniohjelmalla. Kannattaisiko suuhen lisätä vielä pari liikettä esim. mave ja dippi. Entä montako sarjaa näitä tulisi tehdä. Onko näitä liikkeitä vastaava liike jo ohjelmassa. Esimerkiksi olen kuullut että ranskalaisen punnerruksen voisi korvata dipillä, mutta mites toi mave. Lisäksi kysyisin painonnostovyöstä, että mitä hyötyä/ haittaa siitä on.