Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli olen aina tehnyt 1-jakoisella ohjelmalla ja nyt tuntuu siltä että on jo aika vaihtaa. Millaista jakoa suosittelisitte?
En tuossa haulla löytänyt infoa niin heitänpä tänne kyssärin.
Kattelin tuossa että mitä sitä kokeilis palautusjuomaks kalliin Fastin Musclen tilalle (kyllä olen laiska enkä sekoita itse palkkaria) ja sattu silmään tuo Evolutionin Phase3. Lueskelin vaan mainospuheesta että tuota ennen pitäisi ottaa myös Phase2.
Eli kyssäri olisikin, että pärjääkö tuolla pelkällä Phase3 kamalla palautumismielessä (mitään muita lisäravinteita en palkkarin lisäksi napsi) ja kannattaako tuo tavara huitasta naamariin tosiaan tuon 30minuutin kuluttua treenistä?

kiittiKulmasoutu tangolla ja käsipainoilla,Maastaveto ja Leuanveto.
Kehonrakennustreenejä esimerkiksi. Voimatreeni ja kehonrakennustreeni on ihan erilaisia.Millainen on voimapainoitteinen treeni? Mitä muunlaisia treenejä on?![]()
Millainen on voimapainoitteinen treeni? Mitä muunlaisia treenejä on?![]()
onko noilla proteiini valmisteilla keskenään jotain eroja paljonkin. ajattelin ostaa tuollaista proteiini valmistetta. voiko joku kertoa että onko tuo "laadukasta": PRIME WHEY-81X -heraproteiin. tuo on tuolta wrangen kaupasta
Kyllä voi,mutta ei kannata laittaa liikaa maltoa.Kannattaako treenin aikana juoda maltoa veteen sekoitettuna?
Entäs onko eroja noilla että onko soija vai riisi vai mitä proteiinia? kun katoin niin nuo soijasta ja riisistä olevat näyttivät paljon halvemmilta
Olen käynyt kohta puolisen vuotta salilla tehden 2-jakoista ohjelmaa 3 kertaa viikossa. Toisena päivänä jalat, selkä, vatsat ja toisena päivänä koko yläkroppa.

Tulokset ovat kasvaneet ihan kivasti, mutta kaverit ovat sanoneet, että kannattais siirtyä 3-jakoiseen, sillä jos tekee koko yläkropan yhtenä päivänä niin se syö kehitystä. Pitääkö paikkansa ?
Toisaalta jos vaihdan kolmijakoiseeen, niin palautumisajaksi tulee kullekkin lihasryhmälle viikko joka on ehkä vähän liian pitkä aika. Omalla tavallaan tämäkin syö kait kehitystä ?