Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Voiko vipunoston taakse tehdä selkäpenkissä? Vai onko liian raskas liike, alaselkää kun joutuu melkoisesti jännitämään...
en kyllä ite suosittelisi. mene ennemmin vaikka vinopenkille makaamaan ja sitten teet vipunostoja

edit. vitamiini kerkeskin neuvvoa jo

Ne kalorimäärät löytyy yleensä mäkin niiden ruoka-alustojen paperialustojen takaa. :arvi:

Olen tässä yrittänyt rakennella sellaista 2-jakoista ohjelmaa seuraavanlaisella jaolla, yläkroppa, alakroppa. Mitkä olisi ne must liikkeet jotka tuohon kannattaa ottaa mukaan ja jättää turhat nitkutukset pois?

Kato ne tredit tosta...

hei kertokaas kun teette testejä eli maksimeja niin mimmosii liikkeitä teette yleensä. ku itel olis huomen testit. aattelin tehä penkin, rinnallevedon, takakyykyn sekä vatsat. ja teen noissa muissa kolmosia paitsi vatsoissa.

hei kertokaas kun teette testejä eli maksimeja niin mimmosii liikkeitä teette yleensä. ku itel olis huomen testit. aattelin tehä penkin, rinnallevedon, takakyykyn sekä vatsat. ja teen noissa muissa kolmosia paitsi vatsoissa.

Eiköhän ne oo ne perus voimanosto ja painonosto liikkeet, jossa kokeillaan maksimeja. Ite en oo tehny ykkösiä, kun varmaan 2 kertaa koko treeni-urani aikana. Ei nuita ainakaan kovin usein kannata tehä.

Eiköhän ne oo ne perus voimanosto ja painonosto liikkeet, jossa kokeillaan maksimeja. Ite en oo tehny ykkösiä, kun varmaan 2 kertaa koko treeni-urani aikana. Ei nuita ainakaan kovin usein kannata tehä.

no itse olen tehnyt kerran vuodessa. aina tässä alku kaudesta kun lätkää pelaan. mitä muuta kun nuo kannattaisi tehdä. kun en ole kun pari kertaa elämässäni tehnyt esim tempausta yms

no itse olen tehnyt kerran vuodessa. aina tässä alku kaudesta kun lätkää pelaan. mitä muuta kun nuo kannattaisi tehdä. kun en ole kun pari kertaa elämässäni tehnyt esim tempausta yms

Ei mitään muuta. Kyllähän jos sä meinaat ykköset kokeilla rivessä, tempauksessa(??), kyykyssä, mavessa ja penkissä, niin on ihan tarpeeks hommaa. Kyllä tuntuu seuraavana päivänä.

mitkä olis hyviä liikkeitä ''VAPAAPAINOILLA'' , jotka ottaisi tosi hyvin selkään/latseihin...

Tuntuu että selkä ei kasva enään.. :D

Noh.. musta nyt tuntuu vähä välii et mikää lihas ei kasva...

Minulla on sellainen ongelma että aina kun olen lopettanu hauis sarjan niin on sellainen pisäväkipu tuossa vasemman ranteen alapuolella. Siis ei sarjan aikana satu mut heiti sen jälkee vähänaikaa.
Mahtaisko joku ranneside tai sellanen auttaa? Tai onko jollain ollu vastaavaa?

Minulla on sellainen ongelma että aina kun olen lopettanu hauis sarjan niin on sellainen pisäväkipu tuossa vasemman ranteen alapuolella. Siis ei sarjan aikana satu mut heiti sen jälkee vähänaikaa.

minulla oli sama ongelma. teetkö käsipainoilla vai millä?

Samaongelma oli mut ei muuta ku rannesiteet hankkimaa, mulla helpotti ja sit saa pumpata ilman tuskaaa:dance:

Back
Ylös Bottom