Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

eikös pelkällä aerobisella(lenkkeily) liikunnalla saa paremmin rasvat veke kuin esim. bodaamalla ja lenkkeilemällä? itellä olisi tarkotus saada vaan rasvat veke eikä mitään sixpäkkiä, tosin sellasenkin voisin koittaa hankkia jos näistä vatsaläskeistä pääsis eroon.
ite oon tässä nyt 6kk lenkkeilly keskimäärin 4 kertaa viikossa noin tunnin lenkkejä ja paino tippunut 82-->76kg, tosin se tippui jo ensimmäisen 3kk aikana ja on ollut samoissa lukemissa sen toisen 3kk koska alotin dokaamisen :) olen 180cm pitkä eli en painoindeksin mukaan ylipainoinen mutta silti löytyy vatsamakkarat :S

Puntin tekeminen on dietillä tärkeää, että lihas kadolta vältyttäis... Tämäkään ei onnistu täysin vaikka salilla kävis dietillä jos natikkana mennään.

ite olen tosi :david: vielä näissä asiossa mutta sinuna ottaisin jonku valmiin jaon.kokeile supersarjoja hauikselle jos haluat kipua.

edit.tämä siis GoBBelSSonille

pientä apua tarvis ja neuvoa

minulla on ehkä pieni ongelma ehkäpä en oo varma niinkä mutta "Hauiskääntö tangolla" käet on kylkiin sijoittuneet ei mahan päällä niinkää niin mutta kysymys onki miks mulla käy ranteisiin vaan kipeää ku nosta 30-35kg tuolta väliltä.

nostan kyllä sen 8krt ylöski vaikka sen 35 mutta se käy vaan ranteisiin mutta ei tunnu hauislihaksissa yhtää missä vika? ranteissa vaan tuntuu.

jos joku osais neuvoa tuossa asiassa ni ois kyll huippua,vai onko se normaalia ku ei tunnu hauislihaksissa vaan ranteissa.??

eikä mitää että runkkaa enemmän että ranteet vahvistuu ei tarvi paskaa sentää jauhaa.

Miten vois korjata tilannetta, kun oikea hauis on paaaljon isompi kuin vasen?
Silloin menet heikomman käden ehdoilla... Mullakin oli yhessä vaiheessas noin... mutta se korjaantu parissa kukkaudessa kyllä siin ehkä vähän enemmän meni mut asiian takas eli jos vaikka vest käsipainoilla niin aloitat sarjat Heikommalla kädellä...

minulla on ehkä pieni ongelma ehkäpä en oo varma niinkä mutta "Hauiskääntö tangolla" käet on kylkiin sijoittuneet ei mahan päällä niinkää niin mutta kysymys onki miks mulla käy ranteisiin vaan kipeää ku nosta 30-35kg tuolta väliltä.

nostan kyllä sen 8krt ylöski vaikka sen 35 mutta se käy vaan ranteisiin mutta ei tunnu hauislihaksissa yhtää missä vika? ranteissa vaan tuntuu.

jos joku osais neuvoa tuossa asiassa ni ois kyll huippua,vai onko se normaalia ku ei tunnu hauislihaksissa vaan ranteissa.??

eikä mitää että runkkaa enemmän että ranteet vahvistuu ei tarvi paskaa sentää jauhaa.
En ooo varma älysinkö oiken , mutta jos se sattuu nii hommaa rannetuki... Tai sitten teet liikkeen päin persettä ... Kokeiles muuten hammeria se on toiminu mulle parhaiten...

Tsemppiä treenaamiseen

...jos joku osais neuvoa tuossa asiassa ni ois kyll huippua,vai onko se normaalia ku ei tunnu hauislihaksissa vaan ranteissa.??
Hauiskääntö suoralla tangolla ei vaan sovi kaikille. Voit tietysti kokeilla rannetukia, itse ainakin käytän kyseisessä liikkeessä jos sitä teen. Jos siltikään et kykene tekemään, vaihda suosiolla liikettä, sillä ei tuo liike mikään välttämättömyys todellakaan ole.

kuten nigsterkin sanoi rannetuet käyttöön. itelläkin on monta kaveri joilla tuo käy ranteisiin. voit myös kokeillä tehdä liikkeen ez-tangolla. kippura tangoksikin tuota kutsutaan.

Voimat siinä varmaan menee, jos jäät sinne istumaan.

Itellä kysymys: vedin juuri yhtenä päivänä kyykyn ja sjmv:n samassa treenissä ja tuntui kevyesti polven alueella reisien läheisyydessä ja ei tainnu olla 100% pelkää reisikipua. Onko se vaan kova treeni ja paikkojen tottumattomuus, kun ei enää treenin jälkeisestä seuraavana päivänä mitään tuntunut jne.? En ole huolissani. Kai välillä voi olla pientä tuntumaa jossain :) ?

muutaman päivän päästä olis selkähieronta ekaa kertaa elämässä. Ajattelin tehdä selkätreenin päivää ennen hierontaa, mutta mieleen tuli, että saiko "kipeitä" lihaksia hieroa? (eli jos kovan reenin on vetässy ja lihakset sen takia vähän hellänä)

http://www.arikokkonen.com/2006/index.php?action=20&group_id=17

kattokaas joku tuolta ari kokkosen sivuilta ja sanokaa että onko noi testosteronin lisääjät varmasti turvallisia? esim. Black Testo -tuote

Eiköhän ne ole jos ne siellä myynnissä on. Tosin perus pieruheralla ja maltolla pärjäät jo ihan tarpeeksi pitkälle.
Noidenkin testobuustereiden toiminnasta on 95% (mitä itse lukenut) negatiivista palautetta. Sä oot 16v sulla on semmoset testot jo luomuna päällä et pitäs kullin seistä 24/7 ja reenin kulkea ilmankin noita(näin itsellä ainakin). Eli IMO pistä ne rahas niihi roheiineihin, maltoihin, kreoihin yms.

P.S Ei sais linkitellä toisiin liikkeisiin ;)

Itseäni alkoi tuossa vähän aikaan sitten mietityttämään sellainen asia, että häiritseekö salilla käynti pituuskasvua? Itse olen käynyt salilla elokuusta asti ja vieläkin aika luuviulu. Mitat: 178cm/61kg.

Itseäni alkoi tuossa vähän aikaan sitten mietityttämään sellainen asia, että häiritseekö salilla käynti pituuskasvua? Itse olen käynyt salilla elokuusta asti ja vieläkin aika luuviulu. Mitat: 178cm/61kg.
No tarviiko tota pidemmäksi nyt kasvaa? Haittaa vaan penkissä pitkät kädet.

Toimiiko Evolution Whey 1 palauttavana juomana sekä sali- että jalkapalloharjoitteen jälkeen ? Kysyn lähinnä tuon vähäisen hiilaripitoisuuden takia.

Vai suositteletteko ottamaan tuota vain noista toisen harjoituksen jälkeen ja jotain muuta jauhetta toisen jälkeen ?

Ite oon 13v ja ei mulla oo haitannu pituuskasvuun yhtään...

Musta se auttaa pituuskasvuun kun... tai perjaatteessa kun tulee parempi ryhti jne.

Olen tuolla salilla katellut kun osa porukasta on kahdella laitteella samaan aikaan, ts. ensin 1 sarja esim. vatsoja, sitten 1 sarja reisiä ja sitten taas vatsoihin. Eli tekevät sarjansa vuorotellen. Onko tuossa jotain etuja/hyötyjä siihen verrattuna että tekee ensin kaikki vatsat ja sitten reidet jne.?

Ja huomasinpa yhtenä päivänä tällaisen joka veti ohjelmansa läpi tekemällä yhden sarjan kerrallaan ja toisti tämän kolmeen kertaan.

Back
Ylös Bottom