Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mun mielestä juurikin noilla liikkeillä voi korvata eli ei se takakyykky mikään välttämätön liike ole.Voiko takakyykyn korvata tekemällä etukyykkyä ja SJMV:tä ?
Vai jääkö jokin alue reenaamatta ?
Vai onko se kyykky "pakollinen" kunnon jalkoihin? :D
oon turtolan citymarketissa töissä. meillä mitään oo, paitsi helvetin pitkät jonot kassoilla :DMistä tampereen seudulta proteiini pastaa?
Turtolan citymarket, kalevan prisma ja linnainmaan s-market koluttu, mutta EI proteiini pastaa!?!
Missä ne sitä piilotta? :jahas:
Leuanvetoja, ylätaljaa, alataljaa, kulmasoutua.Mitä selkäliikkeitä käytätte?
Samat. Mavea kans joskus.Leuanvetoja, ylätaljaa, alataljaa, kulmasoutua.
Mistä tampereen seudulta proteiini pastaa?
Turtolan citymarket, kalevan prisma ja linnainmaan s-market koluttu, mutta EI proteiini pastaa!?!
Missä ne sitä piilotta? :jahas:
Moips, ennen tein jalkatreenissä etu- ja takareidet, prässin ja pohkeet.
Nyt olen aloitellut kyykkyä tekemään, siitä vaan että mihin lihaksiin tuo kyykky ottaa?
Siis mitä noista vanhoista liikkeistä voin jättää pois?
Koko reisiosastoon, kyllä. Eniten kuitenkin etureisiin.Kyykky ottaa oikein tehtynä koko reisiosastoon.
Moips, ennen tein jalkatreenissä etu- ja takareidet, prässin ja pohkeet.
Nyt olen aloitellut kyykkyä tekemään, siitä vaan että mihin lihaksiin tuo kyykky ottaa?
Siis mitä noista vanhoista liikkeistä voin jättää pois?
Onko ihan sama vetääkö leukoja myötä tai vasta otteella?Leuanvetoja, ylätaljaa, alataljaa, kulmasoutua.
Onko ihan sama vetääkö leukoja myötä tai vasta otteella?
Viikossa kaks päivää taukoo riittää hyvin, riippuu tietenkin täysin ohjelmasta. Samoja lihoja ei tietenkään heti seuraavana päivänä kannata mennä reenaan. Tämäkin riippuu täysin siitä, millä raivolla oot painavia esineitä nostellu viime reenikerralla.Hei!
Voisiko joku valaista aloittelijaa ja kertoa palautumisesta. Pitääkö treenien välillä olla monta palautumispäivää? Monta kertaa viikkoon ois sitten hyvä käydä puntilla ja montako aerobisella?