Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Lähen parin tunnin päästä salille. Onko ok jos syön sitä ennen pastaa ja tonnikalaa?

On ok.

Mielestäni on ihan hyvä ottaa sitä "palautusjuomaa" myös juuri ennen treeniä ja sen aikanakin, tosin vähemmän, kuin treenin jälkeen.

Ei ole tarkoitus sekoittaa päätäsi yhtään enempää. :D Tuo Ex-Taviksen selittämä tyyli on enemmän suosittu ja erittäin hyvä. :thumbs:

On ok.

Mielestäni on ihan hyvä ottaa sitä "palautusjuomaa" myös juuri ennen treeniä ja sen aikanakin, tosin vähemmän, kuin treenin jälkeen.

Ei ole tarkoitus sekoittaa päätäsi yhtään enempää. :D Tuo Ex-Taviksen selittämä tyyli on enemmän suosittu ja erittäin hyvä. :thumbs:

Kiitti! :) Unohdin mainita että otan myös vähän Heraa :)

Penkkiä yritän nyt harjoittaa tässä seuraavan 6 vk. Minkälaista ohjelmaa suosittelette . Kuinka monta kertaa salille? (3?) Ja kuinka monta sarjaa ja siihen kuinka monta toistoa.

Maximi on 50kg . 40kg, semmone 10x.

Penkkiä yritän nyt harjoittaa tässä seuraavan 6 vk. Minkälaista ohjelmaa suosittelette . Kuinka monta kertaa salille? (3?) Ja kuinka monta sarjaa ja siihen kuinka monta toistoa.

Maximi on 50kg . 40kg, semmone 10x.

Miken 2*6 sydeemi :) Harmi kun en löydä linkkiä. Eiköhän joku pistä sen :)

Miken 2*6 sydeemi :) Harmi kun en löydä linkkiä. Eiköhän joku pistä sen :)
http://www.exrx.net/WeightTraining/RussianSquatProgramGenerator.html?max=50 ,kenties tuo? Eikös tuossa ole toi alku vähän turhan "vaatimaton"? Tai sitten loppujen lopuksi tuon mukaan kehitys suht hidas? Kun miettii 6vk = 2,5kg .. jos tuolla periaatteella menis niin 24vk = 10kg ? Vaikka voi olla aika vaihtelevaa. Mutta onko tuo luokiteltu minimiksi? Siinä mielin, että jos treenaat juuri tuon 6kk ja kehityt min 10kg ? =D

Mitä mieltä olette tästä mun yksijakoisesta ohjelmasta :) Olen tehnyt tästä aiheen. Ohjelma oli kuulemma tosi huono. Nyt olen vähän muokannut sitä.

Selkä:
Ylätalja
Vipuvarsisoutu ylhäältä
Alatalja

Kädet:
Scott-hauiskääntö
Hauskääntö kädet toistenpäin taljassa, joka ottaa forkkuihin.
Ojentajapunnerrus taljassa

Rinta:
Vinopenkki
Joku rintalihaslaite
Vinopenkki käsipainoilla

Vatsoja ja kylkilihaksia.

Mitä mieltä olette tästä mun yksijakoisesta ohjelmasta :) Olen tehnyt tästä aiheen. Ohjelma oli kuulemma tosi huono.

Taisit siinä toisessa threadissa sanoakin, ettet tietoisesti haluakaan treenata jalkoja. Eli siinä tapauksessa ehdotan maastavetoa selälle ja etukyykkyä vatsoille ja kyljille ;)

Mitä mieltä olette tästä mun yksijakoisesta ohjelmasta :) Olen tehnyt tästä aiheen. Ohjelma oli kuulemma tosi huono. Nyt olen vähän muokannut sitä.

Selkä:
Ylätalja
Vipuvarsisoutu ylhäältä
Alatalja

Kädet:
Scott-hauiskääntö
Hauskääntö kädet toistenpäin taljassa, joka ottaa forkkuihin.
Ojentajapunnerrus taljassa

Rinta:
Vinopenkki
Joku rintalihaslaite
Vinopenkki käsipainoilla

Vatsoja ja kylkilihaksia.
Taisit siinä toisessa threadissa sanoakin, ettet tietoisesti haluakaan treenata jalkoja. Eli siinä tapauksessa ehdotan maastavetoa selälle ja etukyykkyä vatsoille ja kyljille ;)

Hitto, en osaa noita liikkeitä :) Jos teen ton ohjelman minkä pistin plus sen lisäksi jalkaprässi, niin onko sit ok? :)

Onko tosi jos eka treenaa päivällä ja jos illemmalla juo keppanaa nii se treeni on hyödtön?
Riippuu siitä keppanan määrästä ja siitä kuinka usein sitä keppanaa kiskotaan. Ei se treeni hukkaan mene, mutta ns. perseitä kannattaa välttää. Alkoholissa on turhia kaloreita ja alkoholi alentaa hetkellisesti testoarvoja eli jos haluaa hifistellä niin ei kannata juoda, mutta kohtuukäyttöhän on tutkitusti terveellistä:kippis1:

Back
Ylös Bottom