Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Auttakaas hieman. Olen tässä googletellut ja käyttänyt foorumin söörchiä, mutta en ole saanut kaikkiin liikkeisiin mitä ohjelmassani on, kunnon kuvaa siitä, mikä mikäkin liike ylipäätänsä on. Siis seuraavat liikket ovat hieman hämärän peitossa:

Ristitalja
viparit maaten
Kohautukset

Auttakaas hieman. Olen tässä googletellut ja käyttänyt foorumin söörchiä, mutta en ole saanut kaikkiin liikkeisiin mitä ohjelmassani on, kunnon kuvaa siitä, mikä mikäkin liike ylipäätänsä on. Siis seuraavat liikket ovat hieman hämärän peitossa:

Ristitalja
viparit maaten
Kohautukset

Ristitalja
viparit maaten
Kohautukset

kannaatako futistreenien jälkeen ottaa sama palkkari ko salin jälkeen? (eli tässä tapauksessa hera+malto) vai kannattaako ottaa palkkaria ollenkaan?

kannaatako futistreenien jälkeen ottaa sama palkkari ko salin jälkeen? (eli tässä tapauksessa hera+malto) vai kannattaako ottaa palkkaria ollenkaan?
En oo mikään ammattilainen tässä asiassa, mutta eiköhän ihan sama palkkari käy.

Löytyykö jostain "normaalista" kaupasta hyvälaatuisia vetoremmejä suht halvalla? Ei välittäisi netistä tilata sikamaisten postikulujen siivittämänä..

[nelo];1584831 sanoi:
Löytyykö jostain "normaalista" kaupasta hyvälaatuisia vetoremmejä suht halvalla? Ei välittäisi netistä tilata sikamaisten postikulujen siivittämänä..

Prismoista löytyy laajat valikoimat lisäravinteista vetoremmeihin.

[nelo];1584831 sanoi:
Prismojen lisäksi myös kaikista urheilu liikkeistä löytyy, mutta maksaa varmasti enemmän kun Prismoissa.

Ku oon nyt lähtenyt ekaa kertaa nostaa massaa niin mietin mikä on paras tapa hoitaa punnitus? Onko paras aika suorittaa punnitus aamulla, illalla vai milloin? Myös kuinka pitkä aika väli punnitusten välillä pitää olla että saa luotettavaa tietoa? Tarkotan esim, että jos punnitsen itteni viikon välein voinko näin luotettavasti seurata syönkö tarpeeks paljon?

Ku oon nyt lähtenyt ekaa kertaa nostaa massaa niin mietin mikä on paras tapa hoitaa punnitus? Onko paras aika suorittaa punnitus aamulla, illalla vai milloin? Myös kuinka pitkä aika väli punnitusten välillä pitää olla että saa luotettavaa tietoa? Tarkotan esim, että jos punnitsen itteni viikon välein voinko näin luotettavasti seurata syönkö tarpeeks paljon?

Aamusin kusemisen / paskomisen jälkeen, ennen kuin syöt tai juot mitään.

Eiköhän se kerran viikossa parissa riitä.

Aamulla kusellakäynnin jälkeen ennen aamupalaa. Joka aamu. Sit lasken viikon aamupainojen keskiarvot ja sen perusteella arvioin paljonko on massaa lähtenyt tai tullut lisää. Niin mä teen...

Tai sitten en :D

Mutta noin sen vois tehdä.

edit: Gangsteri ehti ensin.

Aamulla kusellakäynnin jälkeen ennen aamupalaa. Joka aamu. Sit lasken viikon aamupainojen keskiarvot ja sen perusteella arvioin paljonko on massaa lähtenyt tai tullut lisää. Niin mä teen...

Tai sitten en :D

Mutta noin sen vois tehdä.

edit: Gangsteri ehti ensin.

Vähän liian monimutkasta mulle :)

aamulla se kai kannattaa tyhjällä mahalla punnita

kannattaa käyttää jotaki kalorilaskuria ja sillä laskea että tulee kaloreita tarpeeks

Viimeksi muokattu:
Nopeastikun katselin noita muitten ohjelmia tuolla, niin aika harva tekee rinnallevetoa. Eikö kukaan myönnä tekevänsä vai missä vika?

On noussut mun lempiliikkeeksi nykyään.

elikkä jos maanantaina ja torstaina treenaan selkää ja sitte tiistaina teen kyykkyä 4x ja perjantaina mavea 3x ja etukyykkyä 3x niin joutuuko selkä liian kovalle rasitukselle?

Back
Ylös Bottom