Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka iso on iso annos? Ihme kyllä, jos annoksen pienentää puoleen on proteiiniakin vain puolet mutta silti kyllä samassa suhteessa hiilariin kuin kokonaisessa :D Mutta ihan miten itse parhaaksi näet. Palkkariin 50/50 tai 40/60 prot-hh-suhde on mun mielestä ihan jees. Voi tullakin halvemmaksi jos ite sekoittelet heraa ja maltoa tai sitten ostat sitä massanlisääjää ja samanmakuista tai maustamatonta heraa ja lisäät sitä tasoittaaksesi suhdetta. Ajaa kyllä saman asian, samaa shittiä se kaikki on.Olen katellut noita massan lisääjä -lisäravinteita ja olen huomannut että niissä on annos-suositukset tosi-isot. Ja jos annokset pienentää vaikka puoleen niin sittenhän annoksissa tuntuu olevan tosi vähän proteiinia? Eli kannattaako ostaa jotain massavalmisteita, vai vain suosiolla sekotella heraa ja maltoa niin että maltoa on 2/3? Tulisi ainakin halvemmaksi ja ajaa varmaan saman asian?
jaksaisko joku selittää arnold pressin tai heittää jonku kuvan ? pitkään jo mietityttäny toi :D
Leuanvetoa ja ylätaljaa korvaamaan ota joku seuraavista:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/BackWt.html#anchor125439
Ohjelmaan voi tottakai lisätä sarjoja, mutta sitä ei kannata tehdä heti. Keholla menee aikaa tottua uuteen ohjelmaan. Tee ensin vaikkapa kaksi viikkoa perusversiota, jonka jälkeen lisäät yhden sarjan. Toinen kaksi viikkoa ja taas voit lisätä sarjoja. Tuo kahdeksan sarjaa selälle on varmasti vähintäänkin riittävä 1-jakoisessa.